«Ο πατέρας του παιδιού,παρακαλώ; » λέει και νιώθω το αίμα μου να παγώνει
«Πως ειπατε;» ρωταω με τρεμαμενη φωνη και κοιτάζω ποτε τον Σπύρο, ποτε τον Βαγγέλη.
Τι απανταμε τώρα;
«Λεω,ο πατέρας του παιδιού ποιος είναι;» επαναλαμβάνει
«Εμμ..μπορούν να μπουν και οι δυο;» ρωταω αμήχανα και εκείνη γνέφει ενω μας κοιτάζει περίεργα.
Κάθομαι στο στενο αυτό στρώμα και η γιατρός τοποθετεί λίγο τζελ στην κοιλιά μου.Τιναζομαι λίγο απο την απότομη αλλαγή θερμοκρασίας στο σωμα μου αλλά σιγά σιγά το συνηθίζω.
Τοποθετεί πανω στην κοιλιά μου το μηχάνημα και το κουνάει κυκλικα.«Οπως φαίνεται πάνε όλα καλά!Δεν έχετε καμια επιπλοκή και το παιδί είναι υγιέστατο.Συγχαρητήρια λοιπόν,είστε 3 μηνών έγκυος!» μου ανακοινώνει και αυτόματα σφίγγω απο συγκίνηση το χερι του Βαγγέλη.
«Το παιδί;Τι είναι;Αγόρι η κορίτσι; » ρωτάει ανησυχος ο Βαγγέλης
«Αυτο δυστυχώς δεν μπορούμε να το ξέρουμε ακόμα.Σε κανένα μήνα θα είναι εμφανές πλεον!» λέει η γιατρος και εκεινος μοιάζει να απογοητεύεται
«Σας ευχαριστουμε λοιπον!»λεει ο Σπύρος και κατευθυνομαστε προς το γραφείο της γιατρού αφού πρωτα σκουπίσει το τζελ απο την κοιλιά μου
«Λοιπον» λέει αυστηρα η γιατρός και κάθεται στην καρεκλα της.
Αρχίζει να μου δίνει συμβουλες για την εγκυμοσύνη αλλά εγώ την αγνοω.Έχω βαρεθεί να ακούω τέτοια πραγματα.Όλο μη και μη.Ο Βαγγέλης την κοιτάει προσηλωμένος και κάνει συνέχεια ερωτήσεις.«Ενδομητριο τεστ ποτε μπορω να κάνω;» ρωταω και νιώθω όλα τα ματια πανω μου.
Ο Βαγγέλης βγάζει καπνούς ενω ο Σπύρος με κοιτάει αγχωμενος«Κοιταξτε..είναι πολύ δύσκολο τεστ. Πρόκειται για ενα τεστ πατροτητος πολύ επικίνδυνο και θα πρεπει να είστε πολύ σίγουρη.» λέει η γιατρός και γω γνεφω.
«Το ξέρω.Όμως πρεπει να το κάνω.Είναι αναγκη.Ποτε μπορούμε να κλείσουμε ραντεβου;» απανταω
«Θελετε να πούμε αύριο;Στις εξι;» με ρωτάει
«Ναι κανένα πρόβλημα» απανταω βιαστικά και πάω να βγάλω λεφτά απο το πορτοφόλι όταν βλέπω τον Βαγγέλη να τείνει το χρηματικό ποσο στην γιατρό.
Πόσο μου την σπάει αυτό..
Εχω λεφτά Βαγγέλη,έχω.Φευγουμε άρον άρον απο το ιατρείο και πηγαίνουμε σπίτι.
Αφήνουμε τον Σπύρο στην μισή διαδρομή και έπειτα φτάνουμε σπίτι.
YOU ARE READING
Together through the distance (On Hold)
FanfictionΑναστασία: 16 χρονών, Ναυπλιο. Εσωστρεφής και ευαίσθητη. Αντιμετωπίζει ψυχολογικό bullying στο σχολείο. Οι γονείς της είναι απόμακροι απο εκείνη καθώς είναι μοναχοπαίδι και της κάνουν την ζωή δύσκολη, με το να της καταστρέφουν τα όνειρα. Είναι noise...