"אוקיי בנות," היא עומדת בקדמת הסטודיו כשכל בנות מגמת הריקוד עומדות מולה בחצי עיגול, השיער הבלונדיני שלה אסוף כמו בכל שיעור ריקוד לקוקו גבוהה ומתוח ושיער הסוס הארוך והחלק שלה מגיע עד לאמצע גבה. היא לבושה בטייץ שחור שמדגיש את רגליה הארוכות והרזות וחולצתה חושפת מעט את שדייה העגלגלים.
עיניה הכחולות של סטפני עוברות בין שלל הבנות כשהיא בוחנת את כולן, היא שוב חזרה להיות אותה אחראית המגמה כמו שהייתה עד לפני כמה שבועות, פיה מתעקל לחיוך קטן ולמרות כל ההתלחשויות החצופות של הבנות היא נותרת עם אותו המבט הבטוח.
כמו אז, בדיוק כמו אז.
"הולכים להתבצע כמה שינויים" היא אומרת וסערה מתחילה להתגבש בחדר הסטודיו, חלק מהבנות כבר לא מרוצות מכך שהולכים להתבצע שינויים וחלק מהבנות לא ממש מבינות על איזה שינויים מדובר. סטפני רק חזרה ללמד וכבר היא הופכת את הקערה על פיה.
בכלל. הכל היה נראה דיי הזוי. אחריי כמעט חודש ללא שיעור ריקוד כולן לגמרי הופתעו מהחזרה של סטפני לתפקיד. לא הייתה אחת שלא ריכלה עלייה, לא הייתה אחת שלא לכלכה עליה אחרי שדין זרק אותה לקרשים. וסטפני ידעה את זה, היא ידעה את זה טוב מאוד והאש שהייתה לה בעיניים מהשנייה הראשונה שהיא נכנסה לחדר הסטודיו הפחידה אותי, בעיקר כשהיא התחילה לדבר. החיוך הזחוח שהיה לה לא ממש חשף מה השינויים שהולכים להתבצע בשיעורי הריקוד, אבל מה שבטוח, סטפני ידעה מה היא עושה. היא ידעה טוב מאודמה היא עושה.
"ג'נט, את עוברת לשורה האחרונה" היא פותחת ועיניה של ג'נט מתרחבות כשהיא נזעקת בכעס, פוני הבובה שלה כמעט ומסתיר את עיניה ופרצופה המלא בנמשים כמעט והופך ללבן. ג'נט הייתה החברה הכי טובה של סטפני כשהיא עוד הייתה עם דין. היא לא הייתה מפסיקה לכרכר סביבה ועשתה כל מה שסטפני אמרה לה. אחריי שדין נפרד ממנה נראה שלג'נט לא כלכך עניין מה קורה עם החברה הכי טובה שלה, כי מיד אחר כך היא כבר נדבקה לשירלי, וכשמיילי הייתה עם דין אז גם למיילי. היא הייתה כמו מסטיק שדבוק לסוליה של הנעל ולא משתחרר, היא ניסתה תמיד להתחנף לחברות של דין כדי לזכות בעצמה בתשומת לב ממנו.
כישורי הריקוד של ג'נט לא היו מזהירים, בלשון המעטה. חוש קצב לא ממש היה לה והסיבה היחידה שהיא הייתה בשורה הראשונה היא בגלל הקרבה שלה לסטפני, מה שעכשיו כבר לא תקף. כשהיא הייתה רוקדת היא לא הייתה מפסיקה להסתכל על סטפני ולנסות לחקות את תנועותיה, היא אף פעם לא דייקה בתנועות ואחת הסיבות שהיא בכלל הצטרפה למגמת הריקוד הוא בגלל שהיא הייתה שייכת לחברה הכי טובה שלה [לשעבר]. ויש שמועות שאומרות שסטפני דיי איימה עליה שאם היא לא תצטרף למגמה היא לא תהיה חברה שלה. מה שנראה לי דיי הגיוני לסטפני של פעם.
"קים." קולה של סטפני מעיר אותי ממחשבותיי וכשהיא אומרת את המילים הבאות אני כמעט וקופאת במקומי, "את עוברת לשורה הראשונה."
YOU ARE READING
התפרקות בנשיקה
Romanceכשאדם רוצה להתפרק הוא צורח, או בוכה, או כותב. אצל קימברלי רייסון המצב קצת שונה, כי הדבר היחידי שעוזר לגוף שלה להרפות ולמועקה הכבדה שבגרונה להתמוסס, היא נשיקה- איתו. ❞ שפתינו נעות בתיאום מושלם. אני עוצמת את עיניי וכך גם הוא. כל המחשבות, החששו...