וזה מצחיק איך החיים יכולים להתהפך בשנייה, איך כל המחשבות שלנו והחששות הכי גדולות שלנו יכולות להתפוגג בנוכחותו של אדם מסוים. איך חיוך קטן מאדם מיוחד יכול לגרום לנו לרחף.
איך נשיקה קטנה יכולה לגרום לנו להתפרקות כלכך גדולה.
שפתיו מרפרפות על שפתיי, ואני כבר יכולה להרגיש את חומו מקיף אותי, ממלא אותי. ידיו השריריות אוחזות בי. כי אני כבר מזמן הפסקתי להחזיק את עצמי מלעמוד.
העיניים היהלומיות שלו נעצמות, והוא קרוב אליי. כלכך קרוב שאני חושבת שלא אוכל להתאפק יותר ולטרוף אותו, אבל אני לא צריכה לעשות יותר מדי.. כי דין אדמס יודע טוב מאוד מה הוא עושה. וכששפתיו פוגשות את שפתיו הקסם קורה. והבטן שלי מתהפכת, הגוף שלי נרפה. ואני בעננים.
הדמעות הקטנטנות שממשיכות לזלוג מעיניי אף לא הלחיצו את דין או הפחידו אותו. טוב, אני מניחה שהוא התרגל אליהן. כי כשהוא פוקח את עיניו היפות והתכלת שלו מטביע אותי אל תוך עולמו הוא מחייך אליי, למרות שאני בוכה.
הוא רוכן אל לחיי ומנשק את הדמעות, לאט, בעדינות, בסבלנות. ואני מרחפת. לא יכולה אפילו לתאר את ההרגשה.
"תודה שאתה כאן דין.." אני מוצאת את עצמי ממלמלת, בקול צרוד, לא יציב. והוא מביט בי. שוב גורם לי לטבוע בעיניו היהלומיות ולהתמכר ליופי שלהן, ליופי שלו. שיערו הבלונדיני גולש על מצחו ואני מרימה את ידי בהיסוס ומרימה אותו מעלה בליטוף. דין מחייך. ואני שוב מרחפת.
"תודה שאת כאן" הוא מחזיר בקולו הגברי, גורם לכל שיערה בגופי לסמור כשהוא מביט בי במבט הזה שלו. ואני לא יכולה להתאפק. אני מחבקת אותו חזק. לא משחררת. עוצמת את עיניי חזק ופוקחת אותן רק כדי לוודא שכל זה לא חלום.
וכשידיו השריריות עוטפות את גופי וממלאות אותי בחום שלא נגמר אני יודעת. זה לא חלום. וכשאני מצמידה את אוזני אל חזהו הנעים ושומעת את קצב פעימות ליבו אני מבינה. אלו החיים שלי.
החיים שהשתנו מקצה לקצה כבר ברגע הראשון שנפגשנו במזח.
וזה מצחיק. איך שני אנשים יכולים למלא אחד את השני ולהרגיע אחד את השני רק בנשיקה אחת קטנה, רק בחיבוק, רק במילה.
ואיך שהכל התגלגל, איך שהכל מסתובב וגורם לכל הדברים שהיו בשבילי רק בגדר חלום להפוך למציאות. דין אדמס. הילד הכי פופלארי בבית הספר מוצא נחמה אצלי. אצל פאקינג קים רייסון. זאת שאף אחד לא מכיר, זאת שיושבת בקצה הכיתה לבד ולא אומרת שום דבר. שהדבר הכי מלהיב שהיא עשתה אי פעם זה לרקוד בשורה האחרונה במגמת הריקוד.
ועוד לא עברה שנה. אבל לעזאזל. נראה כאילו עבר כלכך הרבה זמן מאז שכל זה התחיל, נראה שעברנו כלכך הרבה דברים בחוסר וודאות מוחלט לחלוטין.
YOU ARE READING
התפרקות בנשיקה
Romanceכשאדם רוצה להתפרק הוא צורח, או בוכה, או כותב. אצל קימברלי רייסון המצב קצת שונה, כי הדבר היחידי שעוזר לגוף שלה להרפות ולמועקה הכבדה שבגרונה להתמוסס, היא נשיקה- איתו. ❞ שפתינו נעות בתיאום מושלם. אני עוצמת את עיניי וכך גם הוא. כל המחשבות, החששו...