אהבה.
אהבה זאת מילה גדולה. זאת מילה ענקית. זאת מילה שמתארת בתוכה כלכך הרבה דברים בו זמנית.
אני אהבתי את דין, ולא רק שאהבתי אותו. התאהבתי בו. התאהבתי בו לגמרי.
שבוע החופשה עבר מהר מדי. והוא היה מושלם. מושלם מדי.
ההורים שלנו לא הפסיקו להתראות אחד עם השני במהלך השבוע ואני הספקתי, או יותר נכון לא הספקתי לעכל את כל המצב שנקלעתי אליו...
דין לעומתי היה נראה הרבה יותר רגוע ונינוח ממני, היה נראה כאילו המצב התאים לו בדיוק. הוא לא היה מודאג משום דבר. מה שגם אני לא הייתי אמורה להיות. אבל הייתי. הייתי כי למרות שביליתי עם דין שבוע שלם בלי הפרעות, למרות שההורים של דין קיבלו אותי וההורים שלי קיבלו את דין והמשפחות שלנו מצאו נחמה אחת אצל השנייה מהר מאוד שום דבר לא היה נראה לי בסדר. שום דבר לא הסתדר.
כי למרות שהחופשה הייתה מושלמת, ידעתי שהכל ייגמר. כי כשהחופשה תיגמר, החיים של כולנו יחזרו למסלולם. וידעתי שכשזה יקרה, אני זאת שאצטרך להתמודד בסוף עם כל ההשלכות של המסלול התלול והלא יציב שבניתי לחיי. כי נקלעתי לכלכך הרבה בלאגן, שבכנות.. אין ל שמץ של מושג איך אני פאקינג הולכת להתמודד איתו.
המטוס ממריא. ואנחנו כבר לא מחלקה ראשונה. כי למרות שהזוג אדמס התעקש, ההורים שלי היו הרבה יותר עקשנים מהם. המחשבות לא מפסיקות להטריד אותי. והפחד מכה בי. מה הולך לקרות כשננחת?
את הפלאפון שלי כיביתי מיד אחריי השיחה הלא כלכך מוצלחת שהייתה לי עם תום, לא הייתי זקוקה לו. כי לא הייתי זקוקה לאף אחד. האדם היחיד שרציתי שיהיה איתי, היה איתי. וזה היה לי מספיק.
לא היה לי כוח לשמוע את קולה של סטפני או מיילי, או תום. שבטח התקשר אליי עוד אלפי פעמים אחריי השיחה הזו. הוא בטח השתגע מרוב דאגה.. אני עוצמת את עיניי ומנסה להירגע. אני בנאדם נורא. ואני פאקינג לא יודעת איך אני, קים הקטנה, יכולה להתמודד עם כל הצרות שגרמתי..
המטוס נוחת ואני נתקפת פניקה. כולם יורדים. ואני מוצאת את עצמי מתקדמת במהירות שיא כדי לא לפגוש בדין ומשפחתו, אני מאיצה בהוריי ומזמינה לנו מונית שתוך רגע מגיעה. אני לא יודעת אם אני רוצה להדליק את הפלאפון או שמא זה מיותר. אולי עדיף בעצם לחטוף את הכל בפרצוף? אולי עדיף שזה יקרה פנים מול פנים ולא בהודעות או בשיחות נזיפה.
אני לא יודעת איך תום מרגיש. מה הוא מרגיש. אני גם מפחדת לדעת. אני לא רוצה לחשוב על מה הוא חושב עכשיו.. מה יקרה כשהוא יגלה שדין בעצם מאוהב בי? אלוהים, מה יקרה כשהוא יגלה שהיינו בקשר עוד לפני.. מה יקרה כשהוא יגלה שהייתי מאוהבת בדין כל זמן שהייתי איתו.
הרי הבטחתי לו שאני כאן בשבילו. שאני לא אעשה את מה שאמילי עשתה לו. והנה אני, עושה טעות אחריי טעות אחריי טעות. גורמת לכולם לשנוא אותי ולעולם שמסביבי לקרוס. המחשבות הורגות אותי. וברגע שאני מגיעה לחדרי אני צונחת על המיטה, חושבת על המחר וצוללת אל תוך שינה עמוקה...
YOU ARE READING
התפרקות בנשיקה
Romanceכשאדם רוצה להתפרק הוא צורח, או בוכה, או כותב. אצל קימברלי רייסון המצב קצת שונה, כי הדבר היחידי שעוזר לגוף שלה להרפות ולמועקה הכבדה שבגרונה להתמוסס, היא נשיקה- איתו. ❞ שפתינו נעות בתיאום מושלם. אני עוצמת את עיניי וכך גם הוא. כל המחשבות, החששו...