ELİ SİLAHLI GADDAR İNSANLAR

3.1K 81 4
                                    

Yeni bir hayata başlamak için doğuda amcasının yanına gidiyordu Seval. Geçmişini kalbiinde tabutlamıştı. Hayatına yeniden başlamak için mi yoksa güvende olmak için mi bilmeden Şırnağa tek amcası Halil Karan'ın yanına doğru gidiyordu. İçinde kendi savaşları vardı Seval'in .Başını minibüsün camına rastlamış düşünüyordu. Hayatını hep büyük şehirlerde geçirirken ansızın kararan güneşi onun geçici olan işini ,okulunu,dostlarını ve aşkını elinde almıştı. Ve en kötüsü ölmemek için savaşırken şimdi her an ölüyordu.Geçmişte hesapları vardı. Derin suçları, intikamı ve çalınan hayatı. ...

Seval gözlerini kapatmış hayaller alemine dalarken bağırmalar ve silah sesleriyle birden gözünü açtı . Minibüse doluşmuş eli silahlı şeytan misali insanlar.Bağırdılar çağırdılar ve yolculuk yapan 4 gazeteciyi aldılar . Kimse karşı çıkamıyordu . Korkmuşlardı. Belki onları geride bekleyen çocuklarına dönememekten ,annelerini babalarını görememekten, karılarını üzmekten...Seval?? kaybedecek bişeyi yoktu. Birilerini aramak için telefonunu aldı eline . Gizlice aradı jandarmayı yardım istedi.O anda ansızın bir hamleyle elinden telefonu alındı.Yüzünde hissettiği sayısız tokatlarla korku dolu gözleri karanlığa adım attı.


KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin