MULTİMEDİA(SEVAL)
Seval e 4 gazeteci kurtuluştu. Ertesi gün öğle vaktinde askeri bir araçla Seval amcasının evine gelmişti.
Halil- güzel yeğenim kahve gözlüm hoşgeldin
-hoşbuldum amcacım
Melike-kendin gelmeden vukuatların geldi kuzen?:)
Hafize babanne-melike hadi oyalanmayın sevali odasına yerleştirin
-elbiselerim?
-getirdiler hadi kuzeen
Seval Dağhan teğmene dönerek
-teşekkür ederim
Dağhan Teğmen- neden
-Beni kurtardınız
-Bu benim görevimdi . Aç kurtlar sofrasını dağıtmak..
-Ya minibüstekiler
-Onlar senin kadar şanslı olamadılar.
Buğulu gözlerini saklayarak içeri girdi Seval.Eşyalar yerleştirilmişti.
Melike-Nasıl sevdin mi odanı ?Gerçi İstanbul gibi değil köy yeride yapacak bişey yok
-Huzurlu,sessiz sanki fırtınalardan kaçarken sığınabileceğim tek liman. Sizin övgüyle bahsettiğiniz o SABIKALI ŞAHİR BENİM ECELİM OLDU. AMA EMİNİM BU KÖYDE KARANLIK DÜNYAMA İNAT YENİDEN CAN BULACAĞIM.
..........2 GÜN SONRA..........
Belki hayat küsmüştür size.Savaş vermediğiniz süreçte onun için bir yemsinizdir ölmeyi bekleyen.
Hafize Babanne -Melike! Seval!
-Efendim Babanne
Hafize- oturun şuraya hem o elbise ne Seval . Bacaklarını sergilemişsin?
-Ne var ki?
-Köy yerinde böyle şeyler giyilmez bi Esma'ya bakın evlenecek eksiği var mı
_Esma kim?
-Ben anlatırım kuzen . Hani seni kurtaran Uğur diye bi uzman vardı ya onun nişanlısı. Bizimde 2 sokak ilerideki komşumuz.Kendisi avukat Gülkız Nenesi ve İstihbaratçı bir dayısıyla yaşar. Ama dayısı görevde.
Esma'yla Seval'in kaderi benziyordu birbirlerine ikisi de annesiz ve babasızdı. Nihayet Esmaların evine varmışlardı. Seval kapıyı çaldığında kapıyı açan kişi O GÜN ONU AÇ KURTLAR SOFRASINDAN KURTARAN TEĞMENDİ:
-Aaaaa sen yani siz.... Dağhan Teğmen ne işiniz var burda
- Evet ben ..Esma benim dostum öteki ise arkadaşım askerim .......................................................
Belkide gülmek gerekirdi tüm zorluklara inat.
Seval o gün çok güzel bir gün geçirmişti. Bu güzel günde her ne kadar kabullenmek istemesede Dağhan Teğmenin etkisi çok büyüktü. Onun gülüşüyle huzur bulmuştu sanki. Esma'nın nişanlısıyla olan mutluluğu ister istemez Sevalin yaralarını kanatıyordu.
..................1,5 YIL ÖNCE............................... Seval iki ev arkadaşı Zeynep ve Gonca'yla otururken kapı çalmıştı.Seval kapıyı açtığında karşısın 25-27 yaşlarında yakışıklı bir adam vardi.
- Merhaba rahatsız ettim kusura bakmayın ben Toprak.Üst katınıza taşındım da Almam gereken yapı malzemelerini nereden alabilirim? -Merhaba 2 sokak yukarıda bir dükkan var adını hatırlayamadım oradan bulabilirsiniz
-Teşekkürler.
Böyle tanışmışlardı Seval ve Toprak . Zamanla dost olmayı öğrendiler sonra ise sevgili... Delicesine aşık olmuşlardı birbirlerine. Kaybetmek istemediler hiç bir zaman birbirlerini. Yaralıydı adam. Karısını kaybetmişti.Kimsesizdi kız annesiz ve babasız. Birbirlerine merhem oldular. Zehirlerini akıtanlara inat hep dik durdular. Biliyorlardı bu savaşta biri ölecekti.Yolun sonuna yaklaşıyorlardı. Seval'in karanlık gizemli hayatı birinin hayatına son verecekti.
........................................................................................................ Seval su almak için mutfağa gittiğinde özel numaradan gelen mesajla irkildi. Bu mesaj belkide onun geçmişinden kaçamayacağının kanıtıydı. titreyen ellerle mesajı açtı .
Şehrini ve numaranı değiştirince seni bulamayacağımı mı sandın?Senin sonunda diğerleri gibi olacak Tatlı küçük Mahkum... Cevapsız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GÜNEŞ
Mystery / ThrillerAnnesi doğumda ölmüş ,Babasını bir trafik magandası yüzünden 18 yaşında gözleri önünde kaybetmiş bir kız. İstanbul'un kuytu bir semtinde 2 arkadaşı ile zor bir yaşam sürerken Ansızın kararan güneşleri.... Kim olduğunu bilmediği bir kişiden her...