Deneyeceğim

231 12 0
                                    

Fotoğraf olayının üzerinden 1 ay kadar bir zaman geçmişti. O süre içerisinde Seval'in korku dolu  rüyalaı halen devam ediyordu. Sabahtan üzerini giyinip amcasından dışarı çıkacağını haber vermek için salona doğru gitti. Salonun kapısının önüne geldiğinde amcasıyla babaannesi Seval hakkında konuşuyordu.

-Ben Melike'min yerine Seval' koydum ana. Melike'min mürvetini  göremeden bir vicdansız bir cani aldı onu benden  . Ölüm ani be ana.Ya Seval'imi beyaz gelinlikle göremezsem. Göremezsek?

Duyduları yüzünden Seval'in gözyaşları intihar etmeye başlamıştı bile. Hiç bir şey demeden odasına gidip kapısını kilitledi. Onlara karşı çok mahcup ve suçluydu. Biricik kızları , Seval yüzünden ölmüştü. Gözyaşları içinde ağlarken birden ayaklanıp evden çıktı. Dağhan'a mesaj atıp kayalıklarda buluşmak istediğini söyledi. 1 saat sonra ise ikisi de kayalıklardaydı.

-Hoşgeldin

-Hoşbuldum Seval. Nasılsın ? 

-İyiyim diyelim. Ben seninle birşey konuşacağım.

-Tamam konuşalım .Bir sorun yok değil mi?

-Dağhan . Sana şans vereceğim. 

-Ne! Bir dakika yanlış duymuyorum değil mi?

-Doğru duyuyorsun. Ama ben zorlanacağım. Onun için anla beni. Sana olan tavırlarımı yargılama. Ben sana hemen bağlanamam.

-Bekleyeceğim Seval. Senin beni sevmeni  bekleyeceğim.

-Dağhan.Benim sana olan hislerimi zaten biliyorsun. Ama işte ...Zaman...

-Öyle aşık olacaksın ki bana bensiz nefes alamayacaksın. Benim gibi

O anda dudağının kenarına bıraktığı buse ile gözünden bir damla yaş döküldü. Dağhan'ın  Karısı onun yüzünden ölmüştü. Cevapsızın bitmez tükenmez oyunları yüzünden. Bunları ona söyleyemezken onu sevmek çok zordu.

KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin