NEDEN???

207 9 0
                                    


          ....................SEVAL'DEN..............

Karşımdaydı . Deli gibi sevdiğim adam şu an karşımdaydı. Üstelik hayatımı mahfeden bir katil olarak... Ellerini tuttum . Gerçekti. Şu an rüya olmasını o kadar çok isterdim ki. Ben Toprak'ın ölümüyle yıkılmıştım. Onu öldürdüğü için kin tuttuğum Cevapsız şu an karşımdaydı. Aşkın öyle bir çıkmaz sokağına girmiştim ki Her an yok oluyordum. Ben kaderime Karanlık Güneşim derken yanılmışım. Ben zaten o Karanlık Güneş'in ta kendisiymişsim.

-Sen... Olamazsın. Sen öldün!!! Gördüm seni gömdüm ben seni...

-Çok safsın ama bir o kadar da suçlu. Gör bak nasıl oynadım senin küçük mahküm. Gülüyordu. Beni Sinir etmek için gülüyordu.

-ÖLDÜNNN!!!Ben Seni...seni gömdüm. Toprağında günlerce ağladım.. (Hayır olmaz ağlamayacağım.)Ben Senin Yokluğunda O kadar Acı Çektim Ki!!! Sen böyle karşıma ÇIKAMAZSINN!Sen katil olamazsın...Yalan de aşkım...(gözlerim benden bağımsız akıyordu bile) Yalan de Sevgilim. Aşkım ne olur yalan ben katil değilim de!!!NEDEEEEN?

-BEN KATİLİM!!!Peki Sen? 

-B...ben mi?

-Evet Sen . Bana bak küçük mahküm. Sen bana katil derken kendi geçmişini ne çabuk unuttun . Sen Benim kardeşimi Ve 2 çocuğumu öldürdün!!! O gün kreşte çıkardığın yangın ile ben kardeşimi toprağa verdim. ' küçük çocuğumun mezarını kazdım lan. Sen sadece cezanı çektin. Geldim .Seni kendime deli gibi aşık ettim. Sonra kendi kendimi öldürdüm. Yeterince acı çek istedim. Şu teröriste avlanmasaydım seni bitirecektim. Biricik kardeşim Pelin'in 2 çocuğumun intikamını alamadım henüz. Henüz yeterince ölmedin....!!!!! Şu an beni öldür . Yoksa ben seni öldüreceğim...


KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin