'Karanlığın ardında aydınlık vardır derler Ben hiç bir zaman görmedim. '
Her an korkuyla geziniyordu Seval. Ölmek için can atarken şimdi intikamını almak istiyordu. Ama nasıl?
.............................1 HAFTA SONRA......................
Melike-Seval telefona gel Dağhan arıyor.
-Beni mi?
Melike-Yok ebemi . Ama o olmadığı için sana bağlıyım dedim.
-Çok komik. Alo Dağhan Bey
-Öncelikle Dağhan. Seval'cim benim sorumlu olduğum bölgedesin. Uyarmam gerekti. Üniversite kayıtları için yarın son gün.
Durgunlaşmıştı Seval en büyük hayali kreş öğretmeni olmaktı.Olmamıştı. Hayatı ayağını kaydırmıştı.
...................2 YIL ÖNCE.................
Stajyerlik zamanın çıkan o patlamanın sebebi Seval'di. Çıkarken gazı açık olduğu için çıkmıştı o yangın. Kreşteki herkes o gün ölmüştü. Patlamanın sebebi olarak ise elektrik tesisatı gösterilmişti.Seval her şeyi itiraf etmeliydi . Lakin korkmuştu. Hayallerinden,okulundan vazgeçmekten veya hapse girmekten. Olayları unutup okuluna devam ediyor Toprak'la deli dolu bir hayat yaşıyordu. Ama Toprak ölünce her şey değişmişti. Katili ise güya Seval'e aşık olan öğretmeni çıkmıştı. Seval hariç herkes bu oyuna inanmıştı. Seval ise bu oyunu oynayanın Cevapsız olduğunu biliyordu. Öğretmenleri hapse gönderilmiş Seval okuldan atılmıştı. Cevapsızı şikayet etmek için karakola gittiğinde ise gelen mesaj onu durdurmuştu.
' Polise birşey anlatırsan bende kreşteki yangını senin çıkarttığını anlatırım. ' Cevapsız
O gün anlamıştı Seval ellerinin kelepçelendiğini. Kelepçeleyen kişinin ise 2 yıl içerisinde bir arkadaşını su deposuna atan , bir arkadaşını evinde zehirleyen , deli gibi sevdiği sevgilisini ise evinde çıkardığı yangında yakıp suçu da kendisine atmaya çalışan bir SERİ KATİL olduğunu....
............................................
Dağhan-Seval?
-Aa yok ben bu sene girmeyeceğim teşekkür ederim
-İyi misin peki?
Onu bu işe musallat etmemeliydi .Yoksa Dağhan'da kaybedebilir ya da Cevapsız yüzünden Dağhan Seval'in bir suçlu olduğunu öğrenebilirdi.
- İyiyim bir şey diyeceğim amcamlar ile konuştuk da sana kuru kuru teşekkür ettim. Müsaitsen bu akşam yemeğimizi birlikte yiyelim?
-Olabilir , işlerimi halledeyim gelirim.
Telefonu kapattı Seval. Kendisine açıklayamasa da Dağhan ona çok iyi geliyordu.Ama korkuyordu. Sevmekten , sevilmekten ve sonrasında olabileceklerden. Karanlık güneşinden...
Akşam yemeği çok güzel geçmişti . Cevapsız hiç mesaj atmamıştı.. Bulaşıklar toplanırken Seval'in telefonuna bir multimedia mesaj gelmişti. Resimde 2 arkadaşının Toprak'ın ve kendisinin resmi vardı. Seval hariç hepsinin üzerinde ise kocaman bir çarpı. Daha bu şoku atlatamamıştı ki bir mesaj daha geldi.
'Sıra sana da gelecek .' Cevapsız.
'2 yıldır ansızın gelen ölüm mesajlar tehditler. Bu Cevapsız her kim ise Seval'i tanıyor ve takip ediyordu. Ama kim? Bu korku dolu düşüncelerden onu dürten kişiyle sıyrıldı.
-Seval ? Bir sorun var eminim. Ne oldu?
-Özür dilerim Dağhan çok özür dilerim.
Belkide şu an ihtiyacı olan tek şey güvenli bir omuzdu. Hiçbir şey demeden Dağhan'a sıkıca sarılmıştı . Dağhan'dan tepki gelmeyince kollarını gevşetmişti. O anda Dağhan'ın ona sarılıp saçını okşayan elleriyle birikip nehir olmuş gözyaşlarını Dağhan'ın omzuna akıttı. Son zamanlarda çok iyi gelmişti. Şu an öyle şeyler hissediyordu ki sanki Toprak'ta hissettiği duygulardı. Seval için sanki dünya durmuştu. Ta ki babaanesi gelene kadar.
Hafize Babaanne -NE..NE OLUYOR BURADA SİZ NİYE KOLKOLASINIZ??
-Babaannecim imdi ne desem ne yapsam bilmiyorum. ımm
Dağhan- Sinek! Sinek omzunu ısırdı da işte bende bir bakıyım dedim.
Babaanne- Sinek ısırığını mı hissettin?? Hem o gözlerin niye yaşlı neye ağladın?
Dağhan-Sinek birden ısırınca korktu. Panik oldu.
Seval -Çüş sinekten korkulur mu.? ( o anda dank etmişti). Tabi ben böyle değişik bir şeyim ki birden panik yapıp Dağhan'ın yani Dağhan Bey'in omzuna koştum.
Babaanne- Zaten bende birşey mi oldu diye sordum . Yoksa Dağhan oğlumuz gibidir. O da ailesi de çok can dostu insanlar da bu soğuk havada ne sineği?
- Babaanne ne bileyim git onlara sor hadi ben gittim.
Bu gün de bitmişti. Ama Seval de bitmişti. Cevapsızın kim olduğunu mutlaka öğrenmeliydi. Hiç bir şey yapamasa bile o katilin kim olduğunu bilmeliydi. Nasıl????
Arkadaşlar emin olun hikayem gittikçe güzelleşecek her gün veya 2 günde bir 2 şer bölüm birden atacağım . Sizden ricam beğendiyseniz önerip yorumlarınızı bana iletmeniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GÜNEŞ
Mystery / ThrillerAnnesi doğumda ölmüş ,Babasını bir trafik magandası yüzünden 18 yaşında gözleri önünde kaybetmiş bir kız. İstanbul'un kuytu bir semtinde 2 arkadaşı ile zor bir yaşam sürerken Ansızın kararan güneşleri.... Kim olduğunu bilmediği bir kişiden her...