Geçecek

200 9 0
                                    

Sabah Dağhan gözlerini açtığında kendisini Seval'in yanına buldu. Ellerini tutmuş ona hiç bırakmayacakmış gibi sarılmıştı. Oysa kimse ölümün önüne geçemezdi. Hiç kımıldamadan sessizce kalktı ve kahvaltı hazırlamaya başladı.

 _Günaydınn.

-Günaydın Seval. Gel otur kahvaltı yapalım.

-Olur.

-bugün biraz gezelim mi ki?

-Aslında çok güzel olur ama film izleyelim derim.

-Mantıksız bir cümle ama olur.

Hiç kimse dünki konu hakkında konuşmadı. Belkide kabullenememişlerdi ölümü.7

    -Neyi izleyelim? Seval Hanım?

-Aşk ve Gurur.

            .........................

Film çok sürükleyiciydi. Bir an Dağhan Seval'e baktı. Omzunda uyuyakalmıştı. Hiç sesini çıkarmadan o da gözlerini kapattı.Onu kaybetmek çok acı olurdu Dağhan için. Yaseminin ölümünden sonra Seval'i de kaybedemezdi.

         .....................

Dağhan gözlerini açtığında saat akşama geliyordu. Seval'e seslendi. Ses yoktu. Tekrar seslendi yine ses yoktu. Korkuyla evi dolaştı.

-Seval?Seval'im.

Ses yoktu. Evi aradı. Yoktu.Bahçeye çıktı. Boğuk bir ağlama sesi duydu. Sesin geldiği yöne baktığında ise hıçkırarak ağlayan Seval'i.

-Seval'im ne oldu?

-Canım yanıyor.

-Geçecek. Söz veriyorum.

-Herşeyi unutmak isterdim. Ama şimdi çok acı bu.Seni unutmak çok acı. 

-Bitanem. Asla unutmayacaksın beni .Tamam mı?

-Bu hayatta canım çok yandı.Yanlışı sevdim. Onları unutamıyorken neden seni unutmaya başlıyorum. Neden seni nerede nasıl gördüğümü unutuyorum da canımı yakan şeyleri unutamıyorum?

-......

-Ben seni unutuyorum aşkım.Çok korkuyorum.

Okul olduğu için iyi yazamamış olabilirim. Malum sınavlar da var. Hepinizi öpüyorum mujjj mujjj Oy ve yorum bekliyorum.


-

KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin