Bir güzel gülüşle herşey unutulur.
Çok güzel birgün de bitmişti. Seval ilk defa böyle mışıl mışıl uyumuştu. Uykusunun en güzel yerindeyken en sevdiği şarkıdan nefretle uyandı.Tabii ki de alarmı çalmıştı. Hemen mışıl mışıl uyuduğu yatağından kalkıp hazırlandı ve babaannesiyle işe gitti.
İlk iş günü olduğu için Seval çok heyecanlıydı. Bir o kadar da yorgun.Artık çaylar kahveler yemekler beyninde çorba olmuştu. Akşama doğru işler azaldığında telefonuna bir mesaj geldi. Yine karanlık güneşi doğmuştu.
' Dağhan'a amcasına olan vicdan yükünü hafifletmek için kendisiyle sevgili olduğunu söyle. Aksi takdirde benim daha farklı planlarım var.' Cevapsız
Ne yapacaktı Seval . Ona bunu derse Dağhan kendisinden ayrılmaz mıydı?. Ama zaten bunu kendisi de söylemeliydi. Biraz düşünmeye ihtiyacı vardı. Bir masaya oturdu ve hem telaşlı hemde suçlu olarak düşünmeye başladı..
.............................
Yeni bir gün yeni umutlarla tekrardan doğmuştu. Seval hemen hazırlanıp geceden sözleştiği gibi Dağhan'ı kayalıklara çağırmıştı.
-Birşey mi oldu Seval? Dün gece yarın buluşmalıyız çok acil dedin?
-Evet... Yani hayır. Dağhan benim sana demem gereken önemli birşeyler var.
-Senin her zaman diyeceğin önemli birşey var ama demiyorsun.
-Dağhan bana laf çarpıtma . Önemli bu
-Dinliyorum Sevdamın güneşi.
-Dağhan ben birden geldim ya hani. Yani işte deneyeceğim dedim.
-Evet Seval
-Dağhan ben o günün sabahında amcamları konuşurken duydum . Benim mutlu olmamı istiyorlardı. Beni gerçekten seven bir adamla görmek istiyorlardı. Onlar beni ölen kızların (Melike) nın yerine koydular. Ben işte bunu duyunca...
-B...Bunu duyunca sende bana koştun. Sırf amcanlar istiyor diye?
-Dağhan . İlk başta böyleydi ama...
-Ne aması Seval! Ben grçekten bana inandığın bana şans verdiğin için yanımdasın sanmıştım...
-Ben Seni Seviyorum.
-İnanmakta çok zorlanıyorum.
-Gitme!! Beni bırakma!!!
Hiç birşey demeden arabasına doğru gidiyordu Dağhan. Seval ise diyecek hiçbir sözü olmadığı için sadece bekliyordu Dağhan'ın ardından
Bu bölüm biraz kısa oldu. Çok ta içime sinmedi. Ama okullar açıldığı için biraz zorlanıyorum. Hafta içi herhangi bir gün 1 bölüm hafta sonu cumartesi ve pazar 2'şer bölüm yayınlayacağım. Vote ve yorum bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GÜNEŞ
Mystery / ThrillerAnnesi doğumda ölmüş ,Babasını bir trafik magandası yüzünden 18 yaşında gözleri önünde kaybetmiş bir kız. İstanbul'un kuytu bir semtinde 2 arkadaşı ile zor bir yaşam sürerken Ansızın kararan güneşleri.... Kim olduğunu bilmediği bir kişiden her...