........................ 3 AY SONRA..........
Seval o gün gözlerini açtığında evde kimsenin olmadığını fark etmişti. Neredeydi bu insanlar? Hemen amcasına telefon etti.
-Amca neredesiniz ?bir uyandım ev bomboş
-Seval kızım ben işte tarlayla falan uğraşıyorum babaannenle Melike de Esma'nın nenesindeler. Ekmek falan yapacaklarmış.
-E beni niye uyandırmadınız? Evde yalnız kalmaktan çekindiğimi bilirsiniz?
-Kızım neredeyse davul çalmadığımız kaldı. Sen üstünü giy gidiyorsan git.
-A yok ben almıyım. Şimdi tandırın başında hiç yanmaya niyetim yok. Erken gelir misiniz?
-Ben gelirken Melike'leri de alacağım akam 8-9 gibi işim biter.
-İyi ben evde olurum o saatte . Şimdi ben iş bakmaya gideceğim. Görüşürüz.
Seval üzerini giymiş iş bakmaya çıkmıştı. Cevapsız bir aydır hiç mesaj atmamıştı. Ya gebermiş ya da yeni bir planları vardı. O süre içinde Seval işini bulmalıydı.
İlçeye indiğinde birkaç yerle görüşmüş lakin hiç birinde işe alınamamıştı. Bir an eve dönerken kiralık bir dükkan görmüştü. Biraz baktığında ise burasının çok güzel bir lokanta olacağını hissetmişti. Hemen içeri daldı. İçeride 20'li yaşlarda bir genç vardı.
-Merhaba. Kiralık ilanına geldim.Dükkanınızı kiralamak istiyorum.
-Merhaba. Biraz tanıyabilir miyim? Niçin kiralamak istiyorsunuz burayı?
-Lokanta açmak için??
-Üzgünüm ama şimdi lokanta ise eminim ki dükkanımda çok zarar çıkacak . Yani bir de gençsiniz sizi tanımıyorum. Ben pek anlaşabileceğimizi düşünmüyorum.
-Kardeşim genç olmamla bunu kiralamamda ne gibi bir sorun var ki? Lokanta açacağım ve her ay borcunuzu ödeyeceğim.
-Ben üzgünüm. Size kiralayamam burayı.
-O zaman kiralık yazacağına kimlere kiralayacağını da yazsaydın. Hem ne olmuş gençsem? Sen çok mu olgunsun?
-Lütfen çıkarmısınız?
-Zaten kal desen de durmam.
Arkasını dönerken kaslı bir vücuda çarpmıştı. O anda hissettiği kokuyla kime çarptığını anlaması uzun sürmemişti.
-Senin ne işin var Dağhan?
-Ben kuzenimin yanına geldim de asıl senin ne işin var?
-Hoşgeldin kuzen onca yıldan sonra büyük buluşma naber?
-Beni bırak ta sizdeki bu hararet nedir? Seval? Onur?
-Hiç ben de şimdi gidiyordum . alık dükkan Kiralık dükkan için gelmiştim de Onur Bey herhalde birazdan yine kovar ben çıktım. (der ve gider)
-Kuzen ne oldu?
-Dükkan için geldi. İşte biraz değişik bir kız . Pek anlaşamadık. Sonunda görmeye geldin kuzen?
-Sen İstanbul'lardan dönseydin gelirdim.
-Bişey diyeceğim kuzen sen bu kızı nereden tanıyorsun? Yoksa (pic smile) ???
-Yok artık kuzen yavaş gel. İşte Halil Bey'in yeğeni Seval Bende işte tanıyorum.
-Kimin nesi bilmem ama Seval'i görünce yüzündeki gülümsemeyi fark etmedim sanma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GÜNEŞ
Mystery / ThrillerAnnesi doğumda ölmüş ,Babasını bir trafik magandası yüzünden 18 yaşında gözleri önünde kaybetmiş bir kız. İstanbul'un kuytu bir semtinde 2 arkadaşı ile zor bir yaşam sürerken Ansızın kararan güneşleri.... Kim olduğunu bilmediği bir kişiden her...