DOĞRU SEVDiĞİM DAĞHAN

407 23 0
                                    

  Uzun bir yol sonrasında Seval evine Dağhan ise hastaneye getirilmişti. Durumu iyiydi ve ameliyatı başarılı bir şekilde atlatmıştı. Seval ertesi gün Esma ve Melike ile hastaneye gitmek için yola koyulmuştu. Seval devamlı düşünüyordu. Onu kurtarmak için canını ortaya koyan bir asker sevilmez miydi? Her ne kadar inkar etmeye çalışsa da ona olan hisleri arkadaşlıktan öteydi. Ondan hoşlanıyordu. İmkansız olduğunu bile bile. 

   Nihayet hastaneye varmışlardı. Seval kimseyi beklemeden hemen Dağhan'ın odasına gittiğinde gördüğü manzara ile donup kalmıştı. Dağhan yatağında uzanıyor yanında ise onun elini tutan , ona aşkla bakan güzel bir kadın. Dağhan karısının derin gözlerinin içine bakmış ve dudaklarından o kelimeler dökülmüştü.

 -SENİ SEVİYORUM YASEMİN.  (Gözleri dolmuştu Seval'in)

-Aa Seval gelsene. Sizi tanıştırmaya fırsat bulamamıştım.Yasemin . biricik karım.

-Memnun oldum

-Bende

Çok kötü bir sahnedir sevdiğinin sevdiğiyle tanışmak.

-Ben gelmeyeyim.İyi misin? Uyuyamadım.Kendimi suçlu hissettim.

-Benim görevim bu . Postu deldirdik ama hayatımın anlamı biricik karımı bu kadar kolay bırakamam. <3

-İyi günler , tekrardan geçmiş olsun.

 Koşarak lavaboya gitmişti.Gözyaşlarını anca burada akıtabilirdi. Hıçkırarak ağlamıştı.  Hiç bir şey düşünmeden sadece ağlamıştı.

            ...............................................................................   .

- Tek başına eve gelip hemen odasına çekildiğinde arkasından babaannesi gelmişti. Gözyaşlarını her ne kadar saklamaya çalışsa da başaramamıştı .

-Kahve gözlüm biriciğim kim üzdü seni.. Bu küçücük köyde nasıl gül misali söndün sen.?  

Başını kaldırıp içli gözlerle babaannesine bakmıştı.

- Ben sevdim babaanne. Sadece sevdim . Yanlış kişiyi yanlış kalbimle sevdim. Ama yanıldım.

-Dağhan evli kızım . Karısına deli gibi aşık. Yakışmaz kuzum bu bize vazgeç

-Dağhan olduğunu nereden anladın ki?

-Ben anlamadım .Sen anlattın güzel kızım.Gözlerinle anlattın dudaklarından dökülemeyen kelimeleri.

- Doğru Dağhan. 


KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin