TEKLİF

174 9 0
                                    

-Ne işin var nasıl girdin buraya

-Sakin ol . Bak geline gözyaşı yakışmaz

-BARAN!!! hemen defol yoksa bağırırım

-Bence bağırmadan önce teklifimi düşün

-Ne teklifinden bahsediyosun be.

-Güzel bir anlaşma ikimiz için.

-Benim seninle hiçbir münasebetim olmaz . Şimdi defol

-Peki. Ama ben gidersem sen de aşık olduğun ölen sevgilinin katilini bulma şansını kaçırırsın.

-Sen... Ne diyorsun öyle ??

-Diyorum ki Cevapsız şu an benim elimde. 

-Hayır! Yalan bu

-Emin ol gerçek. Benim için ne kadar değerli olduğunu bil artık. Seni takip ettiren Yasemin'in suçunu sana atmaya çalışan Cevapsız elimde...

-Ben...Ben inanamıyorum. Ne olur Doğru olsun Lütfen!!! Baran o ...o benim hayatımı kararttı. Benim onu görmem bunların hesabını sormam lazım... Baran yalan değil di mi?

-Değil!!

-Nerde peki Nerede o alçak !!!

-Onu sana götürürüm ama 1 şartla

-Ne şartı?

Nefesini hissediyordu Seval. Baran  ona yaklaştıkça Seval'in korkusu ve merakı artıyordu. 

-Bu düğünü iptal etmen...

-???

-Bu düğün olmayacak. Kaçarmısın? Dağhan'ı terk mi edersin bilmem . Ama düğün olmayacak. Çünkü küçük hanım....

Boğazı düğümlenmişti Seval'in. Bu hainin niyeti çok başkaydı.

-Çünkü küçük hanım BENİMLE EVLENECEKSİN...

-Hayır!!! ASLA. ÖLÜRÜM DE EVLENMEM SENİNLE!!!

-Sen bilirsin. Bu kadar vefasızmışsın demek ki. Doğrusu çok şaşırdım.Senin vefalı biri olduğunu sanırdım. Oysa sen geçmişinin hesabını soramayacak kadar korkakmışsın.

-Lafı çarpıtma...

-Yarın sabaha kadar vaktin var. Yarın sabah saat 8'e kadar seni harabe parkta bekleyeceğim. Eğer gelmezsen Cevapsız faslı kapanır .Şunu da unutma geldiğin an beni kabullendin demektir. 

 Baran Kapıyı çekip gitmişti. Hıçkırık ve ağlama krizine girdi Seval. Gözyaşları tükenmek bilmeyen bir deniz misaliydi. Ağlıyordu ama nedenini bilmeden Kime ağladığını bilmeden. Gerçi hangi birine ağlayacaktı ki ...

Ne olacaktı şimdi . Yıllardır istediği şey şu an gerçekti .Cevapsızın kim olduğunu öğrenecek geçmişinin hesabını soracaktı . Ama nasıl?Geçişinin hesabını sormak onun için pahalıya gelmişti. O alçağı asla kabul edemezdi... Oysa hayallerinin Aşık olduğu adamın 'arkadaşının Yasemin'in Melike'nin hesabını sormalıydı . 

   BU ROL ÇOK BÜYÜK GELDİ BANA:....KALKAMADIM ALTINDAN...BİLMİYORDUM Kİ İNTİKAMIN DA BİR BEDELİ VARDI... ŞİMDİ ANLADIM ...BENİM YARALARIM SARILDIKÇA KANARDI...

 LÜTFEN YORUM ATIP OY VERİN SİZLERİ SEVİYORUM...

KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin