Her zaman kaderinde ne varsa onu yaşarsın . Lakin bazen kaderin sana düşman olduğunu senin arkandan kuyunu kazdığını düşünürsün . İşte o anda ansızın kader sana belkide hayatının en zor ve en güzel hediyesini gönderir.
Seval gözlerini açtığında olanların gerçek olduğunu görünce düş kırıklığına uğradı . kurtulmalıydı ama nasıl? Peki ya geridekiler ? Ölmüşlermiydi ? Seval bunları düşünüp için için ağlarken birden gelen patlama sesleriyle çığlıklar attı ve köşeyebiryere kaçtı dışarıda sanki kıyamet kopuyordu. Ölenler çığlıklar kaçışanlar Birileri yardımına gelmişti belkide bunu düşünmek Seval'i biraz olsun rahatlatsada bu korkunç bombalar ona geçmişteki en büyük günahını hatırlatıyor ve Sevali'i geçmişiyle yüzleştirmek için sanki çabalıyordu.
-- ----------- 2 YIL ÖNCE------------------
-Stajer ben bir arkadaşla buluşacam sen Pelin'le birlikte 2 stajyer çocuklarla oynayın ve çocukları uyutun . Zaten 6 çocuk kaldılar 2 küçüğü Peline ver . Yeğenlerinin dilinden anca Pelin anlıyor :))
- Olur. Seve seve Nergiz Hanım
- Bu arada yemekçimiz izin aldı karnınız acıkırsa siz hazırlarsınız. Anlayacağın özel kreşimizde yemekçimiz yok :))
-Sorun değil İyi Günler:)
Her şey güzel gidiyordu . Seval Pelinle çocukları uyutup mutfağa gitmiş, Peline ve kendisine kahve yapmıştı .Ardından okuluna notlarını yetiştirmek üzere çıkacağını haber verip çıkmıştı. Ve ne olduysa o arabasına bineceği anda olmuştu...
KOCAMAN BİR PATLAMA , ÇIĞLIK SESLERİ , HER YER KAPKARA DUMAN, VE ATEŞLERİN İÇİN HARABE BİR KREŞ.....
-...............................................................................................
Seval başını eymiş çığlıklar atarak ağlıyordu . O anda birden bir terörist onun elinden tutup onu götürmeye çalıştığını farketti. Korkmuştu Seval . Adam konuşuyordu ı Lakin Seval hiç bir şey duymuyordu. Adamı var gücüyle duvara itip kaçmaya başladı. Silah sesleri henüz dinmemişti. Seval ne olacaksa olsun dedi ve silahların arasından kaçmaya çalıştı. Kendisini kayaların arasında bulunca bir adamın ona doğru geldiğini farketti .
-Giiit . Nolur gelme giit!!!
-Sakin ol düşeceksin
-Bırak Be... AAAAAAAA!!!!
Bir anda sanki dünya ayağının altından kayıyordu Seval'in .Tabi hemen belinden onu sıkıca tutan bir kahramanı saymazsak
Göz göze gelmişti Seval ve o hain . Bir an daldılar birbirlerinin gözlerine. Birinin gözü korku ve yaş dolu , diğerinin gözü cesaret ve iman . GERİYE ÇEKİLDİ SEVAL.
-Bırak beni !! HAİN KÖPEK
-Sakin ol
- Neye sakin olcam ben ya
-Kızım tekrar ayağın kayarsa belki yetişemeyebilirim
-Sanane!!!
-Şu an şoktasın Bir dinle .En azından kim olduğumu öğren.
-Senin gibi bir hainin nesini dinleyim lanet
-Ben TEĞMEN DAĞHAN....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GÜNEŞ
Детектив / ТриллерAnnesi doğumda ölmüş ,Babasını bir trafik magandası yüzünden 18 yaşında gözleri önünde kaybetmiş bir kız. İstanbul'un kuytu bir semtinde 2 arkadaşı ile zor bir yaşam sürerken Ansızın kararan güneşleri.... Kim olduğunu bilmediği bir kişiden her...