MELİKE ÖLDÜ MÜ?

275 17 0
                                    

  SEVal ve DAğhan'ın  geçirdiği güzel günün ardından Dağhan Seval'i eve bırakmıştı. O yorgunlukla Seval koltuğa yığıldığında odasından gelen tıkırtı seslerini fark etti .Eline Haydar'ı (Bilen bilir milli odunumuz) alıp odasına gitti. Korku ve endişeyle kapısını açtığında ise odasına yığılan gazete parçalarını gördü. Biraz dikkatli baktığında ise bu parçaların ölen arkadaşları ve Toprak'ın gazete haberleri olduğunu  fark etti . Bir an yere çömeldi ve öylece bekledi.Bunları kimin bıraktığını biliyordu. Herhalde Cevapsız'ın yeni hedefi Seval'i delirtmekti. Birden aynasındaki ruj ile yazılan yazıyı fark etmişti. Biraz daha yaklaşıp yazıyı okudu.

' Kuzeninin ölüm haberlerini de en yakın zamanda sana getireceğim Küçük Mahkum '. Cevapsız

Neydi şimdi bu? Melike'ye birşey olursa Seval artık tamamıyla delirirdi. Hemen telefonunu eline aldı ve Melike'yi aradı. 

-Aradığınız aboneye şu anda ulaşılamıyor.-

Esma... Evet Esmalar'a gitmeliydi. Hemen kapıya ulaştı. Bu  da ne kapı açılmıyordu. Ne yani burada kilitli mi kalmıştı? Birden yüzüne inen bir mendille gözlerini kapattı. 

   Gözlerini açtığında saat çok gel olmuştu. Neredeyse kapının yumruklandığını duydu. Hemen kapıya koştu.Kapı kilitliydi . Nasıl açacaktı . yere baktı . Evet birisi bayıldığı yere anahtarı bırakmıştı. Nasıl ama yaa Nasıl anahtarı bıraktı?. Bıraktıysa nasıl kapı kilitliydi? yoksa O gizemli şahıs yedek anahtar mı yaptırmıştı? Şu an bunları düşünmeye vakti yoktu.Kapıyı açtı  ve karşısında endişeli bir halde Dağhan'ı gördü. O anda çevresindeki askerleri umursamadan Dağhan'a sarıldı. 

-Seval iyi misin bu gözlerinin hali ne?

-Yok yok birşey ... Siz niye geldiniz?

-Seval sakin misin?

-Anlat şimdi anlat Dağhan kaldırabilirim.

-Melike...

Gözleri dolmuştu Seval'in. Sesi titreyerek

-Ne olmuş Melike'ye?

-Seval Melike öldürüldü.

-Ne ? Nasıl ? Kim yaptı? Dağhan söylesene?

-Melike'ye mesaj atmışsın? Akşam seni eve bıraktıktan sonra.Acil yanıma gelmelisin demişsin.Ardından Melike tek başına senin yanına gelirken köşede inşaatların arasında iple boğularak öldürülmüş.

-Bu olamaz...  Melike ölemez...Yalan de Dağhan nolur yalan de..Amcamlar perişandır neredeler?

-Sakin olmaya çalış Esma'lardalar.

-Ya kuzenim öldü sen bana sakin oldiyorsun olamam!!!

-Seni oraya götüreceğim ardından da ifadeni almak için karakola

-Ne ifadesi?

-Seval bunları konuşacağız. Hadi gel hemen.

-Tamam ama üzerimi değiştirmeliyim.5Dk

-Bekliyoruz.


Hemen odasına gidip kağıtları topladı ve aynadaki yazıyı sildi.  Ardından üzerini değiştirip Dağhan'ın yanına geldi.

               ..........................................

Esma'ların yanına geldiği zaman herkes perişandı. Hemen babaannesinin yanına gitti.

-Babaannecim ben çok üzgünüm..

-Melikem'i öldürdüler Seval. Ne istediler küçücük kızımdan. Kime zararı vardı ki. Senin yanına geliyordu. Ben ölüme gideceğini bilseydim yanında gitmezmiydim. 

Daha fazla dayanamamıştı Seval. Herşeyi Dağhan'a anlatmak için Dağhan'ın yanına gdoğru gitmeye başladı. 

-Konuşalım mı?

-Olur zaten karakolda uzun uzun konuşacağız ama şimdi acil bir şey varsa?

-Evet . Ben...

 Telefonuna gelen mesajla durgunlaşmıştı Seval. 

'Beni anlatırsan bende kreşteki yangını anlatırım Küçük Mahkum ' Cevapsız

-Ben ...Ben suçsuzum. Bilmiyorum hiç birşeyi neden ifademin alınması gerek?

-Onu karakola gidelim . Şöyle bir karşılıklı oturup konuşalım.Çünkü ben bu konuda pek masum olduğunu sanmıyorum.

-Anlamadım.

-Araca bin karakola gidelim.

                         .........................................

-Dinliyorum Seval?

-Neyi?

-Mesela Melike'yi neden acil eve çağırdın?. Seni almaya geldiğimizde neredeyse kapıyı kıracaktık neden geç açtın? Bir de sanki baygın gibiydin?

-Ben...(Melike'yi çağırmadım ki) Canım sıkıldı. Biraz da korktum tek başıma.Onun için çağırdım Melike'yi. Gelmeyince de uyudum.

-Kuzenini çağırıyorsun.Gelmiyor . Sonra onu arıyorsun.Telefonu kapalı ve sen hiç endişelenmeden rahatça  uyuyorsun? Üstelik çok derin? Bu hikayede kopukluk var . Sence İnanmalı mıyım?

-Ne dememi bekliyorsunuz? Yoksa...Melike'yi benim öldürdüğümü mü düşünüyorsunuz?

-Seval, bak birşeyler saklıyorsun . Buna eminim. Ama anlayamıyorum. Çok gizemlisin. Bu hikaye saçma. Sen kuzenine bu kadar düşkünken bu hikaye çok saçma. Ya bana doğruyu söylersin. Ya da mahkemeye sevkin için çalışmalara başlarım.

-Ne diyorsunuz?!!! Ben ... ben katil damgasını tekrar yiyemem . Ya gelirken biri onu boğmuş suç nasıl bana geliyor. Kuzenimin katilini bulun.

-Onu bana sen söyle. Seval birisi seninle çok fena uğraşıyor. Evini aradık ve gazete haberleri gördük . Üstelik hemen toplanıp aceleyle saklanmış.Çöpte bir bez bulduk. Hep ruj mu her neyse ondan olmuş. Ve aynan hiç güzel silinmemiş. Yani sanki aynayı o bezle silmiş gibisin? 

-Ne...Yani nereye varacaksınız?

-Senin bu cinayetten haberin vardı. Bu cinayeti yapanlar da senin düşmanların veya sevmediğin biriydi . Bu cinayeti büyük  ihtimalle sana aynana yazarak veya mesaj ile bildirdiler . Sen de Melikeyi aradın ama ulaşamadın. Ardından bayıldın veya bayıltıldın. Seni dinliyorum?

-DOĞRU...Cinayetten haberim vardı.


-

KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin