BEN BERİVAN DEĞİLİM!!!!

1.8K 61 2
                                    

-------SANCAK KARAKOLU------

Teğmen Dağhan aldığı haber karşısında hemen Poyraz Timini hazırlattı. Bu gazetecileri almalarının mutlaka bir amacı vardı. Tim arabaya binerken Durmuş Başçavuş selam durarak

-Komutanım ALLAH bu kumpasın başında kesin o terörist alçak Baran vardır.

-Bende öyle düşünüyorum Başçavuşum.Ama siz yinede  bize ihbarı yapan o kızı bulun .

-Emredersiniz komutanım!

-Komutanım hazırız..(Uzman Uğur KANAT)

POYRAZ TİMİ BU ALÇAKLIĞI ÇÖZMEK İÇİN SONBARIN ÜRPERTİCİ SOĞUĞUNDA YOLA ÇIKMIŞTIR.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seval gözlerini açtığında kendisini çul çaputla döşenmiş , mağara gibi soğuk  bir yerde elleri kolları bağlı bir şekilde buldu. Dışarıda kandırılmış, hayatları karartılmış genç çocuklar, ellerinde  nice hayatları söndürecek olan silahlar vardı. Korkuyordu Seval .Bağırsa mı sussa mı bilemedi. O anda leş kokan , yüzü aldığı ah'larla kararmış. nursun birisi girdi. Seval başırıyordu . Karanlık hayatı burda son bulmamalıydı. 'İMDAAAT BIRAK BENİ. SEN KİMSİN . IRAK NOLUR BENİ . LANEETT' birden ağzı o teröristin leş kokan elleriyle kapanmıştı. 

-Berivan'ım biliyordum ölmediğini . biliyordum . Bak benim Baran'ın. bağırma nolur Dağ Çiçeğim.

-Kimsin sen  dokunma bana!! Ben Berivan değilim o kim bilmiyorum .!!bırak beni lanet !!!

-Bizi ölüm bile ayıramadı Berivan'ım. Bırakmam seni!!

-İmdaaaaaat!!!!!!'

o anda yüzüne inen sert bir tokatla için için ağlıyordu Seval . Berivan kimdi? Neden bu Baran alçağı ona Berivan diyordu? Bilmiyordu.... Bildiği tek şey KARANLIK GÜNEŞİ HİÇ BİR ZAMAN BATMAYACAKTI....





KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin