intikamım için

185 10 2
                                    

Yavaş ve emin adımlarla harabe parka gelmişti Seval. 

-Hoşgeldin. 

-Geldim... isteklerimle geldim

-Nedir? Buraya gelerek neleri kabul ettiğini biliyorsun değil mi?

-Seninle evlenmeyi göze alarak geldim.Kabul. Ama senden de isteklerim var.

-Dinliyorum.

Seval Baran'ın en yakınına geldi ve intikam dolu bakışlarını Baran'a yöneltti.

-CEVAPSIZLA YÜZLEŞECEĞİM VE SONRA ONA EN ACI İŞKENCELERİ UYGULAYACAKSIN!! CANI O KADAR YANACAK Kİ BANA ÖLMEK İÇİN YALVARACAK AMA ÖLMEYECEK!! ONUN ÇIĞLIKLARI BU DAĞLARDA YANKILANACAK . ONUN GÖZLERİNDE ACIYI ÇARESİZLİĞİ VE KORKUYU GÖRDÜĞÜM AN SENİN İSTEĞİNİ YERİNE GETİRECEĞİM. 

-Sen öldürme desen bile onu öldürürüm!! Ama dediğin gibi olsun. Sen benim sevdamsın. Senin düşmanın benim de düşmanımdır.

-Kendine ve adamlarına düşman ol o zaman. Sen her zaman benim düşmanımsın . Aklımda ve kalbimde kimin olduğunu biliyorsun.

Birşey diyememişti Baran. Belki de ilk defa canı acımıştı .Kim bilir...

Seval arabaya doğru bindi. Biliyordu geri dönüşü olmayan bir yola gittiğini. Lakin o çoktan ölümü göze almamışmıydı. Dağhan'ı düşündü. Onun kara gözlerini. Dağhan bilseydi Seval'in Yasemin'in katili olduğunu. Onunla evlenmek ister miydi?. Dağhan bilseydi Seval'in Yasemin'in katili için gittiğini üzülür müydü ? Aşk çıkmazlar sokağıdır.

-

bu kısa oldu çünkü bugün 3 bölüm yayımladım. Yorum ve vote bırakın lütfen 2 bölüme cevapsızla karşılacağız . Lütfen cevap verin sizce cevapsız kimdir???

KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin