SON!!!

492 16 3
                                    

Dağhan Teğmen hızla evine gitti. Arabayı o kadar hızlı sürüyordu ki kaza yapmaya meyilliydi. Seval'i çok defa aramış ama cevap alamamıştı. Sonunda eve yaklatış . Titreyen elleriyle kapıyı açtı.

-Seval!!!!  Seval ...

Devamını getiremeden yerde yatan bedene baktı. Seval yere düşmüştü. Onun yanına yaklaştı yavaşça. Şmdi çok erkendi. Sessizce ve sakince yanına yaklaştı. Hiç olmadı kadar sakindi. Yavaşça başını kaldırıp kollarının içine aldı. Gözünün önüne gelmiş saçları çekti ve alnını öptü.

-Seval'im Sen niye yerdesin. Bak soğuksun.

Ses yoktu. Sesi titreyerek yine konuşmaya başladı.

-Bitanem. sen niye yerdesin. Bak Baran tutuklandı. Toprak cezasını çekecek. Şimdi h..herşeyi öğrendim. Bana hesap borcun var. Hesap vereceksin sonra sarılıp affet diyeceksin. Deği mi?

Ses yine yoktu. Yanağını öptü Seval'in.

-Aşkım şimdi değil.

Hangi erkek sevdiği ölürken gözyaşlarına hakim olmuş ki.

-Aşkım çok erken.!!!Kalk!!!! Şimdi olmaz. Şimdi değil. Beni bukadar kolay bırakamazsın.

-Seval'im!!!

Zorda olsa gözlerini aralayan Seval'e baktı.

-Şükürler olsun. Yanağını saçını öperken birden Seval'in onu itmesiyle duraksadı. Konuşamıyordu Seval. Ama Dağhan'ı unuttuğu belliydi. Dağhan Seval'i kucağına alıp koltuğa koymak istedi.

-Hayır. Şimdi olmaz Seval'im.Bitanem .

Dağhan Seval'e sarılıp konuşurken omzunda bir ağırlık hissetti. Biraz da ıslaklık. Omzuna baktığında ise son kez gözyaşlarını akıtmış olan ÖLÜ bir beden. Son kez ağlamıştı Seval. Bir daha kimse onu ağlatamayacaktı. Birdaha hiç kimse onun canını yakamayacaktı. Belki de en güzeli olmuştu. ÖLMÜŞTÜ. AMA ŞİMDİ GERÇEKTEN VARDI SEVAL.

      Ben karanlıklar ülkesinin acılar meleğiyim.

    Ben acılarla büyüdüm, acılarla öleceğim.

   Bak güneş bile bana doğmuyorken,

  Ben umudu nasıl seveceğim.


Ansızın karşına çıkan bir gözyaşıydım ben.

Sen beni peri sandın ,

Sanma sevdiğim.

Benim yolum karanlık, 

Sonum ise ölüm.

Ben ölmek için nefes alıyorum.

Beni sevme sevgilim.


Bak son nefesimle omzundayım.

Son defa gözyaşlarım akacak.

Sonra sımsıkı sarılacaksın bana,

Ve benim acı günlerim bir damla yaş ile

Omzunda son bulacak...

   SİNEMKUSS (Sinem kuş) 

                         .................................

Seval'in  cenazesi defedildi ve geride kim kalmıştı bu hayatta. Kimin çekecek acısı vardı ki . 

Seval öldü. Belki de kurtuldu.

Dağhan Seval'in yokluğuyla varken yok oldu. 

Baran???

O doğruyu bulmak için cezaevinde her gece Allah'a yalvarır oldu.

Toprak mı???

O Dağhan Teğmen'in mermisiyle sonu buldu. Artık CEVAPSIZ YOK OLDU!!!!


Sizleri çok seviyorum hepinizi öpüyorum. 


KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin