CEVAPSIZA 1 KALA

186 10 1
                                    

MÜZİĞİ MUTLAKA AÇIN 

Dağhan Seval'in onu terk edişiyle kül olmuştu. Yasemin'den sonra Seval'e bağlanırken Seval'in onu hiç bir şey açıklamadan terk etmesi ne acıydı. İnsan geldi mi gitmemeli  , gidecekse de karşısındakine bir açıklama yapmalıydı. Özür dilemek karşındakini küçümsemek değil de ne ? Özür dilerim seni terk ediyorum . Özür dilerim seninle oynadım. Bize nezaketi anlatırken fazla ileriye kaçmış olmalılar.Bazen özür dilemek karşındakini rencide edebilir. Kayalıklara çıktı Dağhan . Seval'in acılarına şahit olduğu ilk yerdi burası. Onu sevdiği hatta belkide aşık olduğu ilk yerdi...Aşk çok acımasızdı. Dağhan'ı en zayıf anından yakalamışti.

Harabe bir arabayla dağın bilmem hangi bucağına gidiyordu Seval. Çevresinde nursun iblisler kalbinde hasret ,gözlerinde intikam aklında Dağhan... Onu bu kadar kolay bırakmak çok acıydı. Ama geçmişinin intikamını almak için başka çaresi yoktu. Dağhan'a başındaki bu belayı anlatsa Cevapsız da Seval'in kreş yangınının sorumlusu olduğunu söylerdi. O yangını Seval çıkarmıştı .Keşke o gün Seval kreşte olmasaydı. Beki o zaman arkadaşı Pelin onun 2 küçük yeğeni ve diğer 4 çocuk ölmezdi. Nerede ve ne zaman olması gerektiğini ayarlayamıyor insan...

Baran önce Seval'e sonra çevresine baktı. Bu oyuna neden girmişti. Devletin onunla derdi neydi? Seval onu sever miydi? Aşkların en güzeli karşılıklı olan iken kendisinden bile iğreniyordu Seval.

Bazı yaralar sarıldıkça kanar. SİNEM KUŞ

Arkadaşlar yorumlarınızı ve votenizi bekliyorum. Bugün  4 bölüm oldu.


KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin