Erkekler de Ağlarmış!

249 10 0
                                    

-Anlat bana ne saklıyorsun.Unutmadan anlat bitanem.

-Ben anlatamam dilim varmaz buna. Yapamam.

-Seval? Ben senin  aldığın her nefese muhtacım.

-Herşey aklımda değil ama öğrenmen yakın hissediyorum.

-Neden katilsin?

-Diyemem korkuyorum....yapamam.

Yere çömeldi ve ağlamaya başladı. Bir teselli bekledi olmadı. Dağhan Teğmen de düşünce alemine gitmişti.Hiç birşey demeden gitti. Bir açıklama bekledi ama olmadı. Gitti.Sevdiğinin ondan birşey saklaması onu üzmüştü belki de.

                  .................................................

-Baraaan!!!Şerefsiz kaçamazsın gel buraya!

Dağhan Baranı yakasından yakaladı ve sert bir yumruk attı. Baran kısa bir sendeledikten sonra aynı yumruğun iki misli karşılık verdi.

-Ee Teğmen nasılsın?

Dağhan kendini hemen toparlayım Baran'ı yere yatırdı. Sertçe yumrukluyordu.

-Sen(yumruk) Ölümü hakettin. Seni öldürecem hain!!!Onca(yumruk) masumlar için öleceksin.

-Sen onların haklarını korumadan önce sevdiğini koru teğmen.

-Ne diyorsun lan sen!!!

-Sen daha sevdiğinin peşindeki belaları , yaşadıklarını bilmiyorsun. Aşk mı lan bu? Beni  sevgimin  yüzde biri yok sende!! Ama o seni seçti. Seval seni seçti!!!

Baran ayağa kalktı ve Dağhan'ı yumruklamaya başladı. Dağhan ona sertçe yanıt verdi. Yumrular havada uçuşurken aniden ikiside yerden silahlarını aldı.

-Anlat!!!

-Senin sevdiğin şu an ne durumda biliyormusun lan!!Ona neler çektirdiler?Onun hayatını çaldılar lan. Onu korku dolu hayata mahküm ettiler. Sevdiği adam onunla seneler boyu oyun oynadı.

-Lan o ölecek!!!!!Kim nasıl yaptı anlat lan???

-Toprak 

-Bana seviyorum dediği adam??

-Evet ta kendisi!!! Sen anlat!!!

-Ölecek!!!! Herşeyi unutacak ve ölecek. Seval'im ölecek.

İkisi de silahlarını bırakıp yere çömeldi.Taraf farklı olsa da aşk evrenseldi. Baran konuşmaya başladı.

-Canı çok yanmış. Sevdiği adam yani Toprakyanlışlıkla patlamasına sebep olduğu kreşteki arkadaşının abisiymiş.Kreşte kardeşi ve iki çocuğu ölmüş. Suçlu olarak Seval'i görmüş .Onu kendisine deli gibi aşık edip kendisini ölü göstermiş .Sonra da Cevapsız olarak onun hayatını mahfetmiş.

İkisinin de gözlerinden yaşlar akmaya başladı.Baran biraz daha ciddileşip konuşmaya başladı.

-Yasemini Toprak öldürdü.

Dağhan Teğmen şaşkınlıkla Baran'a baktı.

-Ne diyon lan?

-Evet. Melike'yi de o öldürdü. Peki Toprak'ı biliyormusun?

-???

-Toprak senin yardımına yetiştiğin şu an komadaki o adam.

-Ne? Karımın , sevdiğimin katili benim yaşatmak için uğraşığım adam mı?

-Evet.Ta kendisi.Onu çok sevdim ben. Cevapsızı buldum onunla yüzleştirdim. Benimle evlenceksin dedim. Kabul etti.Ama kaçtı. Beni ölüme tercih etmedi. Dur dedim durmadı. Ah be Teğmen bir kere gülmedi bana.

-O ölecek.

-Nasıl?

-Seval hasta. Alzeimer. Herşeyi unutacak. Beni yaşını geçmişini. En kötüsü hayata tutunmayı.Nefes almayı unutacak.Beni bırakacak. Bu sabah beni unuttuğunu öğrendim ben.Seval'im dedim.Kimsin dedi. Lan ben öldüm o zaman.!!!

-O...o ölmemeli Teğmen. Bir yol yokmu? Bir tedavi ilaç . Ne yapabilirsek yapalım Dağhan.

-Artık yapacağımız tek şey beklemek. Kahrolana dek beklemek.

-Arkadaşların gelecek birazdan. Elime kelepçe takacaksın ve beni tutuklayacaksın değil mi teğmen?

-Öyle. Seni öldürebilirdim ama ölüm kurtuluşun olacak.

-En büyük cezayı verdin bana be teğmen.Canımı yaktın gerçekleri derken. Son kez teğmen onu göreyim. Sonra bırak kendim öldüreyim kendimi.

-Sen ne diyon lan? Asla!!!

-Öldürmek kolay be teğmen ama sevdiğinin öldüğünü görmek daha zormuş.Teğmen ben ne adi adammışım. Kaç insanı ayırdım sevdiğinden. Oysa bak sevdiğim beni sevmedi.O benim olmadı be.zaten öldürmüşüm. Al öldür beni. Ben Seval'in öleceğini öğrenirken ölmüşüm. Teğmen ben şu an ilk defa ölümü düşündüm . Bana Seval ne dedi biliyon mu? Öldürdüğün masum insanları getirirsen seni seveceğim... Ben ne adiyim be. Anca öldürmeyi bildim. Oysa o kadar güçsüzüm ki kendimi silahların arkasına saklayım büyük bildim. AFFET BENİ RABBİM DESEM AFFEDER Mİ BENİ?

Sustular . Ne Dağhan ne Baran konuştu. Sadece ağladılar. Sonra tim geldi ve bekledi. Öldür ya da tutukla komutunu.

Peki öldürelmeli miydi? Yoksa tutuklayıp onun doğruyu bulmasını mı beklemeliydi. 

Dağhan tutuklattı. Tutuklattı ve bir köşeye çekilip ağladı. Yanındaki kadınları koruyamadığı için ağladı.


KARANLIK GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin