"Ikram! ya Allah..macam mana boleh kena ni.." encik Azman mendapatkan Ikram yang sudah separuh terbaring ditepi keretanya..
"Jangan keluar!!jangan sesiapa keluar kalau tak nanti semua jadi mangsa..duduk dalam!!" Jerit Izz..Aizad yang baru keluar dari rumah berlari masuk semula..dia berasa takut dengan jerkahan Izz..
"Ikram..aku nak kau bertahan..tekan tempat tembakan tu..jangan bagi darah meng-.." Kata-kata Izz terhenti tatkala terasa sesuatu dibelakangnya..Mata Encik Azman terbuntang ..muka Ikram pucat disebabkan kehadiran seseorang yang berada dibelakang Izz sambil mengacukan pistolnya dikepala Izz..
"Nampaknya kerja aku dimudahkan..nampaknya tiga mangsa berada ditangan aku..soo..mana satu Ikram Aliff??kau atau dia.." Kata lelaki itu sambil megacukan pistol Bareta M92nya kearah Izz dan Ikram..
"Kau nak apa dari aku??sapa yang hantar kau.."Kata Ikram dengan berani..
"Nampaknya kau lah Ikram..kau tak perlu tahu siapa yang hantar aku untuk bunuh keluarga ni..yang perlu kau tahu kematian kau..disebabkan aku tengok kau sekarang ni pun dah nyawa-nyawa ikan..so tak apa lah aku bagi cepatkan jelah.." Balas lelaki itu dengan sinis..Ikram yang sudah tercunggap menahan sakit..hanya mampu berdiam diri..
'Ya Allah..berikan kekuatan kepadaku untuk menghadapi situasi kini..'Doa Ikram didalam hati..matanya dipejam seketika..
Izz melihat lelaki itu sedang terleka dengan pantas menarik tangan lelaki itu sebelum dipulas kebelakang..pulasan itu telah menyebabkan pistol yang berada ditangannya terlepas..
"Uncle bawa Ikram masuk dalam rumah sekarang.." Arah Izz..dia menumbuk muka penembak itu sehingga tertanggal topeng yang dipakainya..
Ikram yang masih lemah dipapah oleh Encik Azman sehingga didepan pintu rumah Aizad menolongnya..
Izz ditumbuk oleh Penembak itu balik sehingga tersungkur.. dengan pantas Lelaki itu mengambil pistolnya balik lalu mengacu kearah Izz..
Belum sempat dia melepaskan tembakan keatas Izz,satu tumbukan padu terkena pada muka lelaki itu..pistol yang berada ditangannya terlepas kembali..
"Kau!berani kau cederakan suami aku!!berani kau buat hal dengan keluarga aku!!berani kau lukakan anak buah aku!!kau memang melampau!!." Dengan pantas Syamila menumbuk muka lelaki itu sekali lagi..Pistolnya diambil lalu dituju kepada lelaki itu..dengan sekali das tembakan kena tepat pada perut lelaki tersebut..
"Izz! kau okay??!" Tanya Syamila..pistolnya disyorokkan dibelakang bajunya semula..
"Ergh..aku okay bos..sakit gak kena dengan jantan keparat tu.." Izz mengusap pipinya..darah yang mengalir dicelah bibirnya dikesat..
"jantan ni kau serah dekat polis..aku nak bawa laki aku pergi hospital sekarang.."
"Lagi sorang tu bos macam mana??"
"Mirul dah settle kan..call polis cepat..tapi ingat jangan nak besarkan benda ni.."Arah Syamila lalu dia berjalan memasuki rumahnya..
"Kak Long!" Jerit Aira..
"Ila kemana seminggu ni sayang..mama risau.."
"Ila okay je ma..jom bawa Ikram pergi Hospital.."Syamila memapah Ikram dibantu oleh papanya..
"Err..pembunuh tu macam mana kak.." Celah Aizad..terasa cuak takut kena tembak..
YOU ARE READING
Isteriku Ketua Gengster? (C)
Action"Isteriku Ketua Gengster ??"..Nur Syamila Aishah adalah Seorang wanita yang naif,pemalu tetapi tersembunyinya satu kisah yang dimana tiada siapa tahu siapa sebenarnya dia. termasuk keluarga dan teman rapatnya..Mahupun suaminya sendiri.. sehinggalah...