Perjalanan ke makam Mahsuri mengambil masa yang agak singkat dengan pemanduan yang Syamila bawa agak laju..setelah tiba dilokasi yang dituju Syamila memarkingkan kereta milik Dian Amir bersebelahan Vellfire yang membawa Sir Ahmad..
"Okay!sampai pun..alhamdulillah.." ucap Syamila..Ikram yang berada ditepinya menarik nafas lega..
"Takut ke bang??" Tanya Syamila kepada Ikram..
"Mana tak takutnya bawa macam tengah race je.." marah Ikram..tapi Syamila hanya membalas dengan sengihan..
"Memang race pun..saat g abang tengok lah..abang Dian dengan Zack sampai..but now jom keluar..yang lain dah tunggu dekat tepi kereta tu.." ujar Syamila lalu keluar dari kereta ferrari itu..bumbung kereta itu sudah ditutup kembali..
"Ya Allah! Ila rupanya..daddy ingatkan Dian..daddy baru nak tanya Dian, mana Ila dengan Ikram..ni kenapa bawa kereta Dian.?.." Sir Ahmad menyambut ketibaan Syamila serta Ikram dengan pertanyaan..
Datin Amylin serta Dato' Rizal sudah masuk dahulu..yang tinggal hanya Aira serta Aizad kerna Puan Rauzah dan Encik Azman menurut serta Datin Amylin masuk kedalam..
"Aah la Ila..setahu abang lah kan..Abang Dian tu jenis kedekut!..lagi-lagi melibatkan kereta dia..macam mana boleh terlepas kereta kesayangan dia ni dekat Ila.."Celah Ilham..yang lain menganggukkan kepalanya..
"Hee..rahsia lah..man-.." kata-kata Syamila terhenti apabila kedengaran bunyi kereta sport sedang menuju kearah mereka..
Sebuah kereta sport lamborghini jenis aventador berhenti betul-betul didepan Syamila..yang lain sudah terkebil-kebil..pemgunjung yang berada disitu turut memandang kearah kereta itu..
"Aarrrrggghh!!! my fav car!! oh damn! so nice colour! " Kata Aira teruja..kereta yang berwarna coklat gelap menjadi tumpuan Aira..sedang semua tumpukan perhatian pada Aira, pintu kereta itu dibuka lalu seorang lelaki keluar dari dalam..
"yow guys! hello sweetie,who are you..can i know your name?" Aira sudah tercengang dengan kehadiran lelaki itu..
tiba-tiba Izz hadir menghalang Aira dari didekati oleh lelaki itu..
"Zack..dont touch my girl..i warning you.." Izz sudah mengetap bibirnya..Aira yang berada dibelakang Izz sudah memegang lengan Izz..
"Izz..dah la..abang Zack tak buat apa-apa lagi kan.."Jelas Aira..
"Ehem!.."Syamila berdehem..serta merta Aira melepaskan pegangannya..
"Zack!mana abang Dian??" tanya Syamila..
"Ada dekat dalam kereta..kau buat apa sampai dia masam macam cuka ni.."Ujar Zack..
"Kau nampak kan aku bawa kereta dia tadi..sebab tu la dia masam..hahaha.." Tawa Syamila..
Dian Amir keluar dari kereta Sport milik Zack lalu berjalan kearah Syamila..
"Ilaaa..How dare you..do this too me..grrr.." belum sempat Dian Amir menangkap Syamila..Syamila sudah mencampak kunci kereta miliknya..
"Ila!kenapa main campak ni!kalau rosak macam mana.." Bebel Dian Amir..kuncinya disimpan kedalam poket seluarnya..
'nasib baik sempat tangkap...heish budak ni..'
YOU ARE READING
Isteriku Ketua Gengster? (C)
Acción"Isteriku Ketua Gengster ??"..Nur Syamila Aishah adalah Seorang wanita yang naif,pemalu tetapi tersembunyinya satu kisah yang dimana tiada siapa tahu siapa sebenarnya dia. termasuk keluarga dan teman rapatnya..Mahupun suaminya sendiri.. sehinggalah...