"Wow!pergh!best nye!!cantik betul sayang! "Jerit Ikram saat memasuki ke bilik mereka berdua..Ikram dengan pantas keluar masuk jalan disetiap inci ruang..dari ruang tamu..bilik tidur..bilik air..semuanya cantik!(Nak tahu try chck google..sis tengok pun terpana!)
Syamila hanya mengeluh sebelum menggelengkan kepalanya..dah macam budak-budak saja suaminya ini..dengan terujanya..
"Abang..cuba jangan nak terkinja-kinja boleh tak..pening kepala saya tengok awak ni encik suamiii ooiii.."Bebel Syamila..
Ikram tersengih malu..
"Nampak macam budak-budak ke sayang..tapikan tempat ni memang menarik sayang..sekarang abang akui tempat yang sayang pilih ni memang super double owesome!..abang tabiklah dengan sayang ni.."Ujar Ikram sebelum berjalan kearah Syamila lalu memeluk pinggang Isterinya..
"Baru tahu ke??tulah tadi jerit macam apa je..tapi sekarang happy jekan.." Perli Syamila..Ikram sudah tersengih lantas pipi milik Syamila dicium bertalu-talu..
"abang!jangan lah!rimas tahu tak!.." jerit Syamila dalam kegelian..tangan nya cuba menolak tubuh sasa Ikram tapi tak dapat..
"Hurm..lama abang impikan macam ni..abang ingat tak dapat.."Luah Ikram sambil mengusap pipi Syamila..tindakan Syamila terhenti selepas mendengar luahan Ikram..tak sangka suaminya sudah lama memendam rasa cinta terhadap dia..
"Sayang.." Panggil Ikram..Syamila mengangkat kepalanya memandang Ikram..
"Siapa sayang sebenarnya??boleh abang tahu??" Tanya Ikram..Syamila teragak-agak untuk memberitahu rahsia dirinya..
"Sayang??" Panggil Ikram sekali lagi dengan suara lebih lembut..
"abang akan terima sayang..abang akan terima diri sayang..segalanya tentang sayang jadi jangan takut nak luahkan dan jujur dengan abang..jangan risau..abang tetap akan terima Ila sebagai pemaisuri dalam hati dan hidup abang.." Luah Ikram..bibir Syamila diusap lembut..
"Erm..abang sendiri tahukan siapa Ila..jadi Ila tak boleh syorokkan lagi..Ila ada sebab kenapa Ila jadi macam ni...lagi pun Ila takkan cemarkan tangan Ila untuk cederakan orang tanpa sebab munasabah..semua tak tahu melainkan orang yang berada dengan kita waktu dalam kereta tadi.." Terang Syamila dengan nada sayu..
"Maksud sayang..Izz,Rizz dengan Mirul??" Syamila menjawab pertanyaan Ikram dengan anggukan..
"Daddy dengan Ilham pun sama..tapi ada lagi sorang..cuma sekarang ni dia tak ada..kitaorang buat benda ni untuk tuntut bela kematian mummy Ilham..dengan kemahiran Ila dalam menembak dan seni pertahanan diri..Ila angkat diri Ila jadi macam ni..tapi.."kata-kata syamila terhenti..kepalanya ditunduk memandang lantai..
"Tapi apa sayang??" Tanya Ikram..dagu Isterinya dipegang lembut sebelum meminta Syamila memandangnya..
"Tapi Ila bagitahu diaorang semua..lepas semua ni selesai..kumpulan El dimusnahkan ..semua akan jadi macam biasa..semua bebas nak jadi apa yang diaorang inginkan selama ni.."Jelas Syamila dalam senyuman tawar..
"Bagus lah macam tu..abang lega dengan semua tu.."
"yang membimbangkan Ila..adalah abang.."
"Kenapa abang??" Tanya Ikram dengan nada terkejut..
Syamila menarik tangan Ikram supaya duduk dibirai katil..kakinya lenguh disebabkan berdiri..Ikram hanya menurut saja..
YOU ARE READING
Isteriku Ketua Gengster? (C)
Action"Isteriku Ketua Gengster ??"..Nur Syamila Aishah adalah Seorang wanita yang naif,pemalu tetapi tersembunyinya satu kisah yang dimana tiada siapa tahu siapa sebenarnya dia. termasuk keluarga dan teman rapatnya..Mahupun suaminya sendiri.. sehinggalah...