Malam BBQ riuh dengan suara Zack yang nampak teruja..ada je yang dia nak tolong..ada je yang dia nak buat sampaikan yang lain menggelengkan kepala..bila penat mula mengayat pekerja-pekerja resort disitu..
Syamila duduk disatu sudut sambil menikmati keindahan malam..Ikram berjalan sambil membawa hidangan ditangannya..dia berjalan menuju kearah Syamila yang sedang leka memandang langit..
"Sayang.." panggil Ikram..Syamila memandang kearah Ikram sambil tersenyum manis..
"Ni abang bawa kan ikan bakar..susah betul nak dapatkan ikan bakar tu..asyik kena hadapi Zack je.." Ikram mengeluh kecil sebelum ketawa apabila mengingati kejadian tadi..
"Zack! cepat la..aku dari tadi tunggu ikan bakar ni kau boleh pula bagi dekat scandal kau kan.." kata Ikram dengan nada geram..Penat dia menunggu boleh pula Zack bagi dekat pekerja-pekerja perempuan dulu..
"Alah!kau tunggu lagi lima minit ya..ha!yang ni nak masak dah ni.." Kata Zack sambil menunjuk kearah ikan yang hampir masak dibakar..
"Kau ni..dari tadi aku tunggu kot..kau tahu tak..dari tadi kau asyik kata lima minit lima minit je..sampai naik kematu kaki aku ni..lenguh tahu x.." jerit Ikram dengan nada geram..Zack sudah tergelak sakan..
"Beb! stop do like that!" Dian Amir mengetuk kepala Zack sehingga Zack mengaduh sakit.
"Ergh! sakit tahu tak!" Zack memuncungkan bibirnya..Ikram sudah tergelak sakan..
"Padan muka!tu padahnya.."Ejek Ikram sambil memeluk tubuh..pekerja-pekerja wanita yang berada disitu turut menggelakkan Zack..
"Nah! Ambil ikan yang kau order ni sebelum aku kena lagi teruk dengan abang ipar kau ni.." Zack menyua Ikan yang sudah masak kepada Ikram dengan bibirnya sengaja dimuncungkan..
"Hahaha..kelakar tengok muka kau bila dimuncungkan..buruk beb..buruk! "Sakat Ikram..
"Kau ni!!..mana ada buruk! aku still hensem okay! betul tak gurls.."
"Betul..betul..betul.." kata pekerja perempuan tu sepakat..
"Hello gurls! if Zack handsome..Dian apa pula??" Sampuk Dian..
"kau tak hensem Dian! " Rizz, Izz serta Mirul kata serentak sebelum tergelak..
"Hei!! how dare you guys!.." Dian Amir mula memasamkan mukanya..
"Hahahaha..Along tarik muka..Along merajuk..hahahaha.." Kutuk Ilham..yang lain sudah tergelak sakan..
"Eh...mana ada! Zack dengan Dian sama-sama hensem! " salah seorang pekerja resort itu menafikan kata-kata Ilham..
Dian yang mulanya masam sudah tersenyum senang..
"See??dia kata Along hensem..so jangan nak menafikannya...werrk!!" Dian Amir sudah menjelir lidah..Ikram sudah tergelak sebelum berlalu pergi..
"Abang??hello??berkhayal pula.." Bebel Syamila..Ikram yang baru tersedar dari lamunannya tersengih..
"Maaf Ila..abang teringat dekat kejadian tadi.." ucap Ikram sebelum mencubit isi ikan bakar itu sedikit sebelum menyuap kedalam mulut Syamila..
YOU ARE READING
Isteriku Ketua Gengster? (C)
Action"Isteriku Ketua Gengster ??"..Nur Syamila Aishah adalah Seorang wanita yang naif,pemalu tetapi tersembunyinya satu kisah yang dimana tiada siapa tahu siapa sebenarnya dia. termasuk keluarga dan teman rapatnya..Mahupun suaminya sendiri.. sehinggalah...