Dian tiba-tiba bangun dari kerusinya..matanya mengerling kearah satu sudut sebelum menyebut sesuatu perkataan tanpa mengeluarkan suara..Syamila serta yang lain memandangnya dengan pandang pelik..sebelum menyedari sesuatu..
'inimigo??macam mana musuh boleh ada dekat sini!'Syamila menggigit bibirnya menahan amarah..
"Sorry guys..Dian minta diri kejap..nak pergi toilet.."Pinta Dian..
"Dian!aku pun nak pergi tandas juga.."Ucap Rizz serta Izz serentak..
"Tahulah kembar tapi perlu ke sekali serentak.." Celah Ilham dengan muka bosannya..Izz tersengih sebelum mengikuti Rizz dab Dian yang sudah berada dihadapan..
"Erm..macam-macam lah.." Syamila menggelengkan kepalanya..tiba-tiba fonnya berbunyi tanda panggilan masuk..
"Kejap ya..ada panggilan.." Syamila bangun lalu keluar lari restoran itu..
"Bos!kitaorang dekat belakang ni..cepat bos!" Jelas Izz..Syamila melangkah kearah belakang..matanya melihat kelibat Dian serta kembar yang sedang berdiri sambil memegang pistol ditangan masing-masing..
"Mana??" Syamila sudah berdiri disisi Dian..tanpa dipinta Rizz memberikan Syamila sepucuk pistol..
"Tu..yang tengah bergelak ketawa dengan cikaro.." Terang Rizz..
"Nampaknya cukup-cukup untuk sorang satu handle..hurm .." Ujar Syamila didalam hati..
"So bang..macam mana??" Syamila memandang Dian meminta pendapat..
"wait and see baby.." Dian mula melangkah kearah musuh mereka..pistol yang berada ditangan disyorokkan dibelakang baju..
Syamila melihat lakonan yang telah dilakukan oleh Dian Amir yang sengaja memegang wain sambil berjalan kearah musuhnya..sedang elok berjalan tiba-tiba Dian Amir menumpahkan air itu kearah lelaki-lelaki itu..
"Bos!biar betul Dian sanggup buat macam tu.." komen Rizz..
"Chill..kita perhati dulu..lepas tu baru masuk campur.." jelas Syamila..matanya masih menumpu kearah Dian..tatkala mata mereka bertembung Dian menganggukkan kepalanya tanda masanya untuk beraksi..
"Jom!sekarang ni.tapi make sure jangan bagi terlepas.." Arah Syamila..sebelum keluar dari tempat persembunyian..Rizz serta Izz hanya mengikuti dari belakang..
"Si**!! baik kau ganti balik apa yang kau dah buat ni.."Tengking lelaki yang terkena air tumpahan tadi..
"Kalau tak nak??" celah Syamila yang sudah berada dibelakangnya..
'Ila cepat sikit..Ikram dah tak tentu arah ni..' Suara Ilham kedengaran ditelinganya..
"Guys!cepat sikit selesaikan.." Arah Syamila..yang lain sudah mengganggukkan kepala..
Dengan sekali arah keadaan yang tersusun cantik tadi sudah bersepah disebabkan pergelutan diantara mereka semua..masing-masing sudah selesai yang tinggal hanya musuh milik Dian..
"Abang Dian!cepat lah..jangan nak main-main lagi lah.." Jerit Syamila kegeraman..Dian Amir tersengih sebelum menumbuk muka musuhnya sekali sebelum rebah tak sedarkan diri..
YOU ARE READING
Isteriku Ketua Gengster? (C)
Action"Isteriku Ketua Gengster ??"..Nur Syamila Aishah adalah Seorang wanita yang naif,pemalu tetapi tersembunyinya satu kisah yang dimana tiada siapa tahu siapa sebenarnya dia. termasuk keluarga dan teman rapatnya..Mahupun suaminya sendiri.. sehinggalah...