*Disebuah banglo yang agak jauh dari pandangan orang...
"Kurang ajar!! Aku suruh kau buat kerja dengan betul!!kau tengok apa dah jadi!!aku minta korang settlekan keluarga perempuan tu tapi asal susah sangat!!lepas tu bagi kerja ni dekat budak-budak..sekarang ni nak buat apa!!kalau pihak polis tahu macam mana?!!bagitahu aku cepat!!!! "Tengking satu suara..beberapa lelaki yang sedang berdiri dihadapannya sudah menunduk ketakutan..
Terasa seperti sedang mengadap kematian bila suara bos mereka menjerit kuat..bagi mereka memang terasa dengan kematian kerna sekejap lagi bakal ada kematian..
Tak sampai 10minit kedengaran satu das tembakan sudah dilepaskan..seorang lelaki jatuh terbaring dengan darah membasahi lantai rumah banglo itu..
"Asal diam!!nak kena macam tu juga ke??dah aku tanya JAWAB!!! ada mulut jawab aku kata!!!" jerkah suara tu lagi..
"Oh dear!..come on..chill baby..dont be like this..come here my sweet gengster.." Celah satu suara lelaki yang sedang duduk bersilang kaki diatas sofa satu..
"Huh!! I benci bila jadi macam ni..U boleh tak suruh anak-anak buah U ni buat kerja dengan cerkap sikit..now look! kotor lagi lantai banglo U ni..ergh!" Bebel wanita itu..sambil berjalan kearah lelaki itu sebelum duduk diatas riba lelaki tersebut..
"Apa yang korang dah buat ni..sepatutnya korang buat dengan betul..tak kan kerja senang macam tu tak boleh nk handle kot.." Kata lelaki itu..meskipun suaranya lembut dalam kata-kata tapi bila anak buahnya mendengar sudah kecut perut..
"Maafkan saya Bos El sebab silap langkah dalam meran-.." Belum sempat lelaki itu menghabiskan kata-katanya satu das tembakan kena tepat pada jantungnya lalu jatuh ke lantai..
"mangsa seterusnya?? " kata wanita itu dengan sinis..
"Baby! dia belum habis lagi U dah tembak dia kenapa..lain kali bagi dia tarik nafas dulu baru tembak..jahatlah U ni!.." Kata lelaki yang bernama El..
"Urgh! I tak nak dengar alasan tak masuk akal lelaki macam dia.." Balas Wanita itu bersahaja..tangannya sengaja bermain dipipi El..
"Selamat dah dua orang malam ni..dah aku tak nak dengar apa yang korang semua nak katakan..aku nak lepas ni buat kerja dengan baik..kumpulan budak tu bukan calang-calang so aku nak korang berhati-hati lepas ni..nasib baik ada baby aku ni tolong bagi maklumat..kalau tak susah aku..korang fahamkan maksud aku??" kata El..
"Fa-faham bos!" Semua serentak bersuara..
"Now korang boleh keluar..aku ada hal nak buat dengan baby aku ni.." El memeluk erat pinggang wanita itu sebelum didukungnya dibawa kekatil..
semua anak buahnya berlalu keluar..mayat yang terbaring tadi turut dibawa keluar..
"Baby..I pelik la..kenapa U nak sangat perempuan tu mati ya??" Ujar El sambil mengusap pipi wanita itu..
"Erm..I benci dia..dari dulu sampai sekarang semua orang rapat dengan dia..I ni langsung tak ada yang rapat sedangkan dulu I paling lawa dekat sekolah tu..tapi urgh!sejak kemunculan dia..habis semua dirampasnya.." Bebel wanita itu..sambil memeluk leher El..
"So sebab tu U nak balas dendam??" El menggigit hujung telinga wanita yang sedang berada dibawahnya..
"urm..ada lagi..sebab dia rampas orang yang I cinta..sebab tu I nak balas dendam..I nak dia sengsara..dengan bantuan U..mesti impian I untuk dia mati dan sengsara tercapai.." balas Wanita itu dengan gembira sebelum mengucup bibir El..
"I akan tolong U selagi U setia dengan I..tapi lelaki tu U nak bagi mati juga ke apa??" Tanya El..
"Ofcos nak! I memang nak dia mati sekali..berani dia curang belakang I..memang melampau..I ingat I nak bunuh dia dengan tangan I sendiri lah dear..U rasa boleh tak??"
"Untuk baby I..semua boleh..esok kita buat balik plan kita ya..kali ni biar bagi lengkap dan sempurna..tanpa ada kegagalan..okay baby??" El memberi idea..wanita itu sudah tersenyum jahat..
"Okay je..I setuju selalu.."
"So sapa nama budak tu dengan lelaki tu?? I lupa lah baby.." El mengusap pipi wanita itu..
"U ni.jangan bagi lupa..U kena ingat..nama dia Nur Syamila Aishah Binti Azman..dan suaminya Ikram Aliff Dato' Rizal.." Jawab wanita itu bersahaja..
"Ohh..I see..so kita boleh plan untuk kena kan diaorang dulu..amacam baby??okay ya.." Wanita itu mengangguk kepalanya dengan senyuman jahat..
"Oh damn! U jangan ganas sangat!hum.."
"Haahaha..sorry baby..bagi I, U ni baby terlampau sedap...",
"Dah lepas ni kita tidur esok fikir cara macam mana nak buat diaorang sengsara okay!.." Kata El ..
Kelihatan puas dimuka wanita itu..tak lama lagi kematian Syamila akan sampai ditelinganya..tunggu dan lihat apa yang bakal terjadi kepada diri syamila dan keluarganya..
#Maaf guys kalau kali ni bab dia pendek..sis dah tak larat nak buka mata..sis tidur dulu..esok sis tak dpaat nak update sebab sis berjalan jauh..in shaa Allah bila sampai sana..sis update okay! selamat membaca dears😘
YOU ARE READING
Isteriku Ketua Gengster? (C)
Action"Isteriku Ketua Gengster ??"..Nur Syamila Aishah adalah Seorang wanita yang naif,pemalu tetapi tersembunyinya satu kisah yang dimana tiada siapa tahu siapa sebenarnya dia. termasuk keluarga dan teman rapatnya..Mahupun suaminya sendiri.. sehinggalah...