BAB 37

12.9K 357 14
                                    

Pagi itu Ikram terbangun dari lenanya..terasa bahagia didalam hati disaat melihat isteri yang tercinta sedang lena diulit mimpi sambil memeluknya..tangannya membelai rambut milik Syamila..

"Thanks sayang..sebab sudi berikan semua itu untuk abang..abang janji akan menjaga sayang seperti menjaga nyawa abang sendiri.." Kata Ikram sendirian sebelum memeluk tubuh Syamila dengan kemas..ubun-ubun milik Syamila dikucup lembut..

Dengan adanya Syamila disisinya hidupnya terasa bahagia..tanpa sedar matanya mula berat lalu dia menyambung semula tidurnya sambil memeluk isteri kesayangan..

cahaya matahari mula menyelinap masuk kedalam bilik..Ikram yang sedang terbuai mimpi terjaga disebabkan kesilauan yang terkena pada matanya..

"Errm.." Ikram menggerakkan badannya sedikit..selimut yang berada dibadannya ditarik sehingga kemuka..

"Dear...bangun laaa..dah cerah ni.."Sayup kedengaran suara Syamila ditelinga nya..

Ikram hanya berdiamkan diri..Syamila yang melihat suaminya tidak memberikan respon dengan pantas menarik selimut itu sehingga jatuh kebawah..

",Saaayang..pleasee..sejuk lah..lagi pun penat.." rengek Ikram dengan suara seraknya..Syamila sudah mencekak pinggang..

"Abang nak tahu tak yang kita dah terlepas pergi pantai dengan yang lain!abang ni..Ila dah la tak sabar nak mandi pantai tapi abang boleh pula..umph!..",rajuk Syamila..dia sudah duduk dibirai katil sambil memandang kearah lain..

"Eh??yeke??semua dah pergi ke??" Ikram bangun dari pembaringannya lalu memeluk tubuh Isterinya dari belakang..dagunya diletak diatas bahu Syamila..

"Saaayang.."Panggil Ikram..Syamila hanya mencebik bibirnya tanda protes..tiba-tiba bibirnya dikucup lembut oleh Ikram..

"Abang!eiiuw!dah la belum mandi lepas tu main cium-cium..yulks!" bebel Syamila..matanya merenung tajam kearah Ikram yang sudah tergelak kecil..

"Errm..wanginya isteri abang ni..rasa nak makan lagi la.." sakat Ikram..

"abang jangan nak gatal eh..pergi mandi lepas tu jom teman Ila makan dekat restoran semalam.."

"Eh..bila masa abang gatal??haaa..ni mesti Ila ingat abang nak makan Ila kan??"

",ma-mana ada! bila masa Ila fikir benda tu.." balas Syamila dengan gagap..

",Eleh..yala tu.." Ikram mencium pipi mulus Syamila..

",Erm..abang dah lah pergi mandi lepas tu siap-siap..Ila tunggu dekat depan ya.." syamila bangun dari duduknya meninggalkan Ikram..

Setelah bersiap Ikram keluar dari biliknya menuju keruang tamu..bagus resort ni..setiap bilik besarnya seperti sebuah rumah..dengan bilik mandi..bilik spa..ruang tamu..semua lengkap..tak perlu merunsingkan kepala..

Ikram melihat Syamila sedang sibuk menonton televisyen sambil memeluk bantal kecil..

"Sayang.." Panggil Ikram sebelum mengucup pipi Syamila lalu duduk bersebelahan dengan isterinya..

"Dah siap ke?" tanya Syamila sebelum memerhati Ikram dari atas hingga bawah..hurm..lengkap!sempoi..dengan baju tshirt jenama polo..seluar pendek..hensem!

Isteriku Ketua Gengster? (C)Where stories live. Discover now