Seperti yang dirancang..perkahwinan Dian Amir bersama Ruby berlangsung disebuah hotel mewah bertarafkan 5bintang..masing-masing menampilkan penampilan yang penuh bergaya..
tetamu yang hadir dianggar dalam 10 000 orang..pasangan itu disambut dengan meriah..Dian Amir yang memakai suit tuxedo berwarna putih keseluruhan..diikuti Ruby yang memakai dress jenis kembang bawah berwarna merah.
(hasil carian: google )
sedang semua berbual dimeja bulat..Syamila yang turut memakai dress bewarna putih bangun dari duduknya..
"sayang??..kenapa ni??ada apa-apa ke??.." tanya Ikram..
"ladies kejap..korang berbual dulu okay.." Pinta Syamila..yang lain hanya mengangguk sebelum menyambung perbualan mereka..
Syamila berlalu dari kumpulan itu menuju kearah ladies..sedang dia berjalan tiba-tiba tubuhnya ditolak dari belakang..hampir dia jatuh disebabkan tolakkan itu..lalu dengan pantas dia memandang kebelakang..
"Kau! apa kau buat dekat sini!." tengking Syamila..
"Well..well..well..setakat penggawalan tahap rendah macam ni aku boleh pecahkan lah.." kata orang itu dengan sinis ..Syamila menggenggam tangannya menahan marah..
" tak guna punya perempuan..apa kau nak dari aku.!" kata Syamila..giginya diketap menahan marah..
"aku nak apa??mudah..aku nak culik kau..Eddy! cepat tangkap kekasih kau ni.." arah orang itu..Eddy yang entah muncul dari mana cepat-cepat menangkap Syamila dari terlepas..
"Kan aku dah kata..kau akan jadi milik aku juga akhirnya.." bisik Eddy ditelinga Syamila sebelum menekup mulut serta hidung Syamila dengan kain kecil yang telah disapu dengan ubat tidur..Syamila yang ingin membalas mula terkulai lemah..dengan perlahan dia tertutup mata sebelum pengsan sepenuhnya..
'Abang..'
"Bagus..cepat angkat dia..bawa masuk kereta.." Eddy mengangkat tubuh ramping Syamila dengan tenaganya..mereka keluar dari pintu belakang..
ketika di tempat Ikram, dia sedang berbual bersama Dian Amir tiba-tiba tersentak sehingga membuatkan yang lain memandangnya pelik..
"Asal kau ni Ik.." tanya Ilham..
"Hurm..tak ..aku rasa macam ada orang panggil aku..tapi macam sayup.." balas Ikram..tengkungnya diusap..
"Mungkin mainan perasaan kau je kot..abaikan jelah..semua akan okay.." pujuk Dian Amir..fikirannya memikirkan Syamila..
Ikram hanya menganggukkan kepalanya..sebelum sambung berborak dengan yang lain..sambil memandang tetamu yang beransur....keadaan dewan hotel kelihatan mula sunyi..
YOU ARE READING
Isteriku Ketua Gengster? (C)
Action"Isteriku Ketua Gengster ??"..Nur Syamila Aishah adalah Seorang wanita yang naif,pemalu tetapi tersembunyinya satu kisah yang dimana tiada siapa tahu siapa sebenarnya dia. termasuk keluarga dan teman rapatnya..Mahupun suaminya sendiri.. sehinggalah...