BAB 33

12.4K 380 8
                                    

Ikram terlopong melihat Resort yang seumpama hotel yang berada didepannya..menarik!menakjubkan! dia rasa tenang! tapi satu yang buat dia rasa seram..

"Sayang!kenapa dekat hutan ni!!" Jerit Ikram sambil berlari masuk kedalam..

Syamila serta yang lain sudah memandangnya pelik..

'Apa masalah kalau dalam hutan??' Omel semua orang didalam hati serentak..

"Yang abang bising ni kenapa??biarlah dekat dalam hutan ke tengah hutan ke apa ke..asalkan privasi.."Balas Syamila bersahaja..Muka Ikram yang sudah cemerut diabaikan..

"Saayaanng..tempat ni macam seram je..abang..err.."

"Kenapa??abang takut??badan punya la sasa tapi penakut.." Bidas Syamila sambil tersenyum sinis..

"Mana ada!"

"Yala tu..dah la..tak payah nak takut sangat la..tempat privasi macam ni okay apa untuk kita tenangkan fikiran..honeymoon pun okay apa.."Jawab Syamila..

"Honeymoon??kalau macam tu abang setuju lah!" Kata Ikram dengan penuh makna..Syamila hanya membuat bodoh saja..

keluarga yang lain sudah merayau menikmati keindahan yang terdapat di Resort The Datai Langkawi..

Ikram berjalan seiringan dengan Syamila...sedang mereka bergurau senda,sambil berjalan meninjau keadaan disekitar Resort seseorang telah melanggar Syamila sehingga menyebabkan dia hampir tersungkur..

"Sayang!" Ikram segera memaut pinggang Syamila dari terjatuh..

'Fuh!!lega!nasib baik sempat tangkap kalau tak habis tersembam bini aku ni..' Ikram menarik nafas lega..sebelum membantu syamila menstabilkan keadaan..

"Siapa yang babun sangat ni main langgar-langgar!."Bentak Syamila dengan Geram..

"Err..maaf..tak seng-.." kata lelaki itu terhenti tatkala terpandang Syamila..

"Eh!hello dear! tak sangka dapat jumpa lagi..jodoh kuat ni.."Kata lelaki itu dengan senyuman manis..Ikram yang sedang menahan marah diabaikan..

"Eddy??apa yang awak buat dekat sini??stalker??", sinis Syamila..

"Err..ma-mana ada! sayang ni main tuduh-tuduh pula.."Eddy cuba memegang tangan Syamila tapi ditepis oleh Ikram..

"Jangan nak gatal sangat lah!."tengking Ikram..

"Wow!hubby awak ke ni sayang??ingatkan bodyguard mana lah tadikan.." sinis Eddy sambil memandang tajam kearah Ikram..

"Kau.."Belum sempat Ikram bersuara..Suara Izz dengan yang lain sudah memenuhi ruang menunggu..pantas Syamila menarik tangan Ikram supaya mengikutinya..

Syamila berjalan menuju ketempat ruang menunggu..masing-masing menanti kunci bilik mereka untuk merehatkan diri..

"Selamat datang ke Resort The Datai Langkawi..kami harap pihak tuan puan semua berpuas hati dengan pemandangan serta kemudahan yang telah disediakan oleh pihak kami..Sir??boleh kami serahkan kunci bilik sekarang??" Sir Ahmad hanya tersenyum sebelum menganggukkan kepalanya..

Isteriku Ketua Gengster? (C)Where stories live. Discover now