Syamila berjalan masuk kedalam restoran beriringan Ikram..Ikram memimpin tangan Syamila tatkala pintu restoran itu dibuka..
"Selamat datang Miss.."Ucap pelayan yang berdiri berhampiran dengan pintu masuk itu..syamila hanya berdiam diri disebelah Ikram..
"hurmm..'dia' ada dekat sini sekali ke??" Tanya Syamila kepada pelayan itu..
"Err..maksud Miss??" balas pelayan itu dengan ragu-ragu..
belum sempat Syamila bersuara..seseorang telah menyampuk..
"Hello guys!i'm back! " ucap Dian sambil memeluk bahu Syamila..Ikram sudah terkelu..
"Huh!tak insaf lagi..memang nak kena lagi apa.." gerutu Syamila..sambil menjeling kearah Dian..
"I'm sorry baby..don't be like this baby..i dont like you know..please smile.." Dian mencubit pipi Syamila ..dengan pantas syamila menumbuk perut Dian dan berlalu pergi diikuti Ikram..
"Err..its hurt you know baby!!" Jerit Dian..
Ikram hanya terdiam..fikirannya teringat kejadian petang tadi..
Disebabkan tindakan Dian yang tiba-tiba muncul Syamila berjalan menuju kebilik yang diduduki Sir Ahmad serta Ilham..dengan perasaan marah Syamila membuka pintu bilik tersebut lalu berjalan laju kearah Dian yang sedang tergelak sehingga mengalir air mata..Sir Ahmad sudah menggelengkan kepalanya.manakala Ilham sudah memegang telefonnya untuk merakam kejadian yang bakal berlaku sekejap lagi..
Dian yang sudah agak dengan tindakan Syamila pantas melarikan diri..
"Grrr. how dare you Dian Amir..why you come here after three years!" Jerit Syamila sambil mengejar Dian diruang tamu bilik itu..
"Argh!!daddy!!please help me!!" Dian menjerit meminta tolong..disebabkan jeritan Dian, Izz serta Rizz dan Mirul masuk kedalam bilik Sir Ahmad .Aizad tidak turut serta kerna sibuk di swimming pool..
"Sorry!daddy tak nak masuk campur.." ujar Sir Ahmad dengan selamba..yang lain sudah tergelak..manakala Ikram sudah membuat muka blurnya..
"Ergh!tak payah minta tolong daddy sangat lah mat salleh woi!!Ila dapat abang Dian memang kena habis lah.."
"Sorry Lil's sis!i'm sorry!!uaarrgggh!!someone help me!!" Pinta Dian Amir.
"stop Dian Amir!!" Arah Syamila..
"Okay!okay.." Akhirnya Dian berhenti dari lariannya..termengah-mengah dibuatnya..belum sempat dia hendak stabilkan pernafasannya..satu tumbukan padu hinggap dipipinya..
"Auch!its hurt you know baby!" Dian memegang pipinya yang sudah kelihatan biru..
"So??do i care??oh please!i dont care okay!" Puas hatinya dapat menumbuk Dian Amir..masing-masing sudah menahan gelak..
Dian sudah memasam muka..kelakar bila tengok muka mat salleh merajuk..
"Hei!come here my big brother..i want hug you..i miss you a lot okay!" Kata Syamila sebelum mendepakan tangannya kearah Dian..dia tersengih lalu bangun memeluk Syamila..Ilham serta Sir Ahmad turut memeluknya..
YOU ARE READING
Isteriku Ketua Gengster? (C)
Action"Isteriku Ketua Gengster ??"..Nur Syamila Aishah adalah Seorang wanita yang naif,pemalu tetapi tersembunyinya satu kisah yang dimana tiada siapa tahu siapa sebenarnya dia. termasuk keluarga dan teman rapatnya..Mahupun suaminya sendiri.. sehinggalah...