Kapitola 25

525 35 4
                                    

Ač jsem se přemlouvala, tak jsem to nedokázala.
Zaklepat prostě nešlo.
Měla jsem určitý blok, který jsem nedokázala překonat.

Jako zbabělec jsem vlezla do auta a odjela do Prahy.
Nevím co to se mnou je.
Jsem rozhodnutá mu odpustit, ale z nějakého důvodu to nedokážu.
Nevím, co dělat, abychom to urovnali.
Už se k němu chci přitulit a pořádně ho obejmout.
Jak já ho miluju ♡.

Po cestě domů jsem poslouchala písničky a psala si s mojí nej kámoškou Luckou.
Dohodli jsme se, že v 6 půjdem na Bubble tea.
Musím to s ní probrat.
Zajímalo by mě, co si o tom myslí.
Doufám, že mi poradí.

Dojeli jsme domů a já šla do svého pokoje. Rozhodla jsem se, že si vyberu, co si vezmu na sebe na sraz s Luckou. Nakonec jsem si vzala černý crop top a džíny. Jemně jsem se k tomu namalovala a byla jsem připravená vyrazit.

Vzala jsem si mobil a peněženku do kabelky a vyrazila jsem na Chodov. Máme sraz před Bubbleologi.

Když jsem tam došla, tak Lucka už na mě čekala. Obejmuly jsme se a já byla ráda (ona doufám taky), že už jsme se zase po tak dlouhé době viděli. Koupily jsme si bubble a sedli jsme si někam k mekáči. Chvilku jsme si povídali různé blbosti a potom jsem ji řekla o Martinovi. Samozřejmě, že už věděla, že se známe, protože viděla to video, ale netušila, že bychom spolu mohli něco mít. Řekla mi to, co jsem čekala. Že bych mu měla odpustit a tak dále. Podle ní nám to spolu sluší. A právě v tenhle moment mi došlo, že má pravdu a že mu odpustím. Jen škoda toho, že jsem mu neodpustila už dneska. Teď musím počkat, než tam zase pojedeme. Už se ho nemohu dočkat.

Nejlepší na celém dnešním dni je, že jsem přemluvila Lucku, aby u nás spala. Teď spolu jedeme k ní, aby si vzala věci. Jak jí ale znám, tak jí to bude trvat asi hodinu. Je totiž tak nerozhodná....... A to je jeden s těch protikladů, díky kterým jsme nejlepší kamarádky. Říká se, že protiklady se přitahují, a je to pravda :-).

Jak jsem si myslela, oblečení na zítra si vybírala 20 minut a nemohla se rozhodnout, jestli si má s sebou vzít tmavě červenou nebo světle červenou rtěnku, tak si na konec vzala obě.
Jednou se z ní zblázním.

Doma jsme se rozhodovaly, co budeme dělat.
A pak nás to napadlo ♡.

Čauky Bestinky, dnešní díl sice po trochu delší době, ale mám teď pár nápadů a ty brzy vyjdou.
Příští kapitola bude takový 'bonus', o tom, co se holky rozhodly dělat.

Snad se vám dnešní díl líbil a nemusím snad říkat, že mě potěší votes a komments.
S láskou Pemesinka

Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat