A/N
Čauky Bestinky. Tohle je sice nová kapitola, ale nejdříve si prosím přečtěte těchto pár řádků, ve kterých je toho hodně důležitého.
Mám pro vás pár informací ohledně příběhu:
-Pokud jste čtenářkami/ři (ps: čte to 1% mužského pohlaví ;)) i jiných mých knížek (Nelli Nessi, Jednodílovky pro dlouhou chvíli), mám pro vás asi špatnou zprávu. Po dokončení této knížky si dám od Wattpadu alespoň měsíční pauzu. To je ale dobrá zpráva pro ty, co čtou jen tento příběh, protože teď budu přidávat díly častěji, abych pak měla nějaké to volno ;).
-A teď asi k tomu, proč až do teď příběh vycházel tak pomalu:
1.) Pololetí (k tomu není co dodat)
2.) Nezvládala jsem skloubit dohromady psaní, kroužky a školu
3.) Pochybuji o tom, že to ještě někoho baví, protože přečtení i hvězdičky od kapitoly ke kapitole klesají "velkou rychlostí".
4.) Asi tak na začátku prosince jsem došla k názoru, že mi přijde zvláštní psát fan fikce, protože ty lidi ani neznáme. Nemůžu vědět, jestli jsem alespoň 1 vystihla Martinovo chování, nebo třeba myšlení. Stejně to ale nemůžou vědět autorky jiných fan fikcí. Nemůžete vědět jaký je Harry Styles doopravdy a jestli by mohlo fungovat Smugo, Mavy nebo třeba Larry. Chápete tím, co chci říct? Prosím, neberte to jako HATE na fan fikce. Já jich sama přečetla HODNĚ a sama jednu píšu.
Jen mi to prostě zrovna teď přijde divné, třeba časem změním názor. A nebo taky ne...
-Jestli vám celá tato poznámka přijde taková, jako že hodlám končit, tak tak to opravdu není. Jen prosím pochopte, že nejsem stroj na příběhy a nezlobte se, kdyby mi toto odhodlání dopsat tento příběh zmizelo. Doufám ale, že to se nestane ;)Tak teda asi můžeme přejít k příběhu.
Tak, a můžete hádat, co bylo první aktivitou v našem seznamování. Celá třída si stoupla do kruhu a házelo se míčem. Ten kdo ho chytil musel říct své jméno a něco o sobě. Zajímalo by mě, kdo to vymyslel -_- .
Později už na štěstí byly aktivity, které za něco stály.V 5 program skončil a my měli až do 6 volno. Už jsem šel na pokoj, když na mě někdo zavolal. Otočil jsem se a stála tam Angelika. Zamávala na mě a naznačila rukou, ať chvilku počkám. Došla mě a afektovaně mě pozdravila. Potom se mě začala vyptávat, co teď budu dělat a jednou větou: Lezla mi do prdele.
"Super Angeliko." Odpověděl jsem jí na to, jak mi začala vyprávět o něčem. Řekl bych Vám o čem, mluví, ale už tak 10 minut ji neposlouchám a jen přikyvuji hlavou a občas něco řeknu, aby to vypadalo, že ji poslouchám.
Ale jedno musím uznat, je docela hezká. A hodně hubená. Jenom je trochu přemalovaná, ale to se dá vydržet.Nějak rychle to utíkalo a nastala diskotéka, která "uzavírá" společné večery, protože zítra je celodenní výlet a vrátíme se třeba v 8 a potom budeme mít volno.
Za ty dny jsem se celkem sblížil s Angelikou. I když Vám to může připadat brzo, stali jsme se kamarády s výhodami. Vždycky mi přišlo, že je divný mít kamarádku s východama, protože jsem neviděl rozdíl mezi chození spolu a kamarádi s výhodama.
Teď vám jasně můžu říct, že ten rozdíl vidím a že tohle je lepší."Kluci, pojďte už!" Řekl jsem doufajíc v to, že konečně hýbnou prdelí a půjdem do sálu, kde je ta diskotéka. To by mi ale nemohli do ruky vrazit flašku Jacka a nutit mě si alespoň jednou loknout, než vyjdem. Flaška tedy putovala přez všechny z nás a potom jsme konečně šli.
"No konečně jsi tady." Řekla Angelika a vtáhla si mě do objetí. Dal jsem jí pusu na tvář a ona se usmála.
Po chvilce, co jsme si povídali se mě zeptala, jestli jsem něco pil, že jsem nějaký dost veselý. "Jen jeden lok." Mrkl jsem na ni a nahodil šibalský pohled. "Ty jsi hroznej, zítra piju s váma." Pověděla a pro změnu na mě hodila šibalský pohled ona.
Začal hrát ploužák a já zatáhl Angeliku na parket. Dala mi ruce kolem krku, a já ji chytil za záda. Během tance jsem sjel rukama níž. Ale myslím, že jí to nevadilo.To je tedy tentokrát vše. Já doufám, že se Vám kapitola líbila a že jste si přečetli mé poznámky na začátku.
Jen by mě ještě zajímala 1 věc: Co si myslíte o Angelice?Vaše Pemesinka ♥♡♥
ČTEŠ
Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastaveno
Fiksi Penggemar17ti letá Markéta jede na prázdniny k babičce. To ještě netuší co se stane. Příběh je rozdělen do tří etap života. Nic z této fanfikce se nikdy nestalo, přesto doufám, že si ji přečtete. 17.4. 2017 #79 v kategorii fanfikce ©Pemesinka 2016