Teď uběhlo tak čtvrt roku, kdy plánovali svatbu a my se přesouváme do doby těsně před svatbou. (A taky jsem až dnes zjistila, že Markéta nemá zatím příjmení a rozhodla jsem se, že už to tak nechám. Takže místo příjmení jsou ...) Jo a abych nezapoměla, pusťte si písničku v médiích.
"Hned jsem tam!" Zvolala jsem do mobilu. Musela jsem se dostavit na místo, kde se bude konat naše svatba, protože se něco zvrtlo. "Proč se vždycky všechno musí pos*at?"
Dorazila jsem na místo a zašla za paní, která měla organizaci svatby více méně na starost.
"Jak to, že ta kapela nedorazí?" Zeptala jsem se jí. S tou kapelou jsme se dohodli už asi před dvěma měsíci.
"Volali, že jejich zpěvák přišel o hlas." Odpověděla mi.
"A to jako nemají nikoho, kdo by to za něj převzal?" Zeptala jsem se docela naštvaně i když jsem věděla, že ona za to nemůže.
"Bez něho nevystoupí. Už jsem se jich na to ptala." Řekla otráveně.
"Dobře, tak najmeme někoho jiného." Odpověděla jsem docela přidušeně. Přemýšlela jsem, koho najmout. Kdo tak narychlo bude moct? Nemám nějákého známého, který zpívá? Nebo neví o někom Martin? Rozhodla jsem se tedy zavolat Martinovi.
"Čau Marťo, máme docela velký problé ohledně svatby." Začala jsem mu líčit co se stalo. Naštěstí měl Martin dobrý nápad. Jeho spolužák z gymplu měl tehdy svou kapelu. Martin byl toho názoru, že by nám tu mohli zahrát.Takže teď je všechno domluvené a kapela Martinova kamaráda nám na svatbě zahraje. Docela jsem se bála, že nikoho neseženeme.
Vycházím schody v domě a vcházím do bytu. "Jsem tu." Zvolám, ale odpovědi se mi nedostane. "Martine, jsi tu?" Zavolám do prázdného bytu. Dojdu do kuchyně a na stole je papírek: "Šel jsem do obchodu, došlo nám mléko." Oddechla jsem si, když jsem zjistila, že je v pořádku. Měla jsem o něho docela strach.Martin přišel asi za deset minut po mně. Dořešili jsme ještě pár detailů a ujištivali jsme se jestli je všechno v pořádku. Jako například dort. Měli jsme objednaný ten, který jsem vybrala já.
Ráno jsme vstali docela brzo, nasnídali jsme se, a já se se všemi věcmi vydala k Lucce, kde mě Lucka (to dává smysl :)) a Niki upraví.
Když jsem dorazila tak už tam byla Niki.
Holky na mém vzhledu začaly pracovat. Zatím co mi Nicol dělala make-up, Lucka mě česala. Připadala jsem si jak nějaká všemi opečovávaná hvězda.
Když holky svou práci na mém "looku" dodělaly, daly přede mě zrcátko.
"Ouuu, to je dokonalý!" Na víc jsem se nezmohla. Vypadalo to opravdu dokonale. Skoro jsem nevěřila svým očím.
Potom jsme s Luckou namalovaly a učesaly Nicol a následně s Nicol namalovaly a učesaly Lucku.
Pak jsme se pomalu oblékly.
Holky na sobě měly:A já jsem vypadala takto:
Myslím si, že mi to opravdu slušelo. No a po tom, co jsme se oblékly a dodělaly poslední úpravy jsme nastoulily do auta a jely na místo, kde se naše svatba koná.
Vystlupily jsme z auta a jak jsem se tak rozhlédla okolo, všimla jsem si, že už je tu většina hostů.
Od stolu s jídlem na mě mával táta. V ruce už držel jeden ze svatebních koláčků. Vedle něho stála mamka. Hned jak mě zpozorovala, začala mávat taky. S holkama jsme se za nimi vydaly.
"Ta naše holčička už je tááák veliká." Pronesla mamka a opatrně si mě přitáhla do objetí.
"Mamko prosím tě." Řekla jsem jí a zasmála se, aby to nevyznělo tak, jako že si myslím, že mě strapňuje nebo tak.
Když dorazil zbytek hostů, mohl začít obřad.
Začal tedy hrát svatební pochod a taťka mě vedl k oltáři. Tam už stál Martin s jeho maminkou."Táži se Vás Martine Careve, berete si dobrovolňe zde přítomnou Markétu ...?" Po tom, co se ho oddávající zeptal ani chvilku neváhal a hned řekl "ANO!".
"Táži se Vás Markéto ..., berete si dobrovolně zde přítomného Martina Careva?" A teď jsem konečně řekla i já své ano.
"Vyměnte si tedy na důkaz zpečetění vaší lásky vaše snubní prstýnky."
Po tom, co jsme si vymněnili prstýnky oddávající řekl: "A nyní si můžete dát první novomanželský polibek."
Políbili jsme se a všichni hosté nám zatleskali.Zábava se začala rozjíždět a kapela přišla s písničkou Marry You. (Je v médiích a doufám, že jste si ji pustili.)
Čauky Bestinky, snad se vám dnešní díl líbil. Opravdu jsem si na něm dala záležet.
Jsem hrozně ráda, že jsem to napsala až do teď, (dává to smysl?) a že jste mě zastavili, když jsem to chtěla ukončit.
To je tedy asi vše,
Vaše Pemesinka♡♡
ČTEŠ
Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastaveno
Fanfiction17ti letá Markéta jede na prázdniny k babičce. To ještě netuší co se stane. Příběh je rozdělen do tří etap života. Nic z této fanfikce se nikdy nestalo, přesto doufám, že si ji přečtete. 17.4. 2017 #79 v kategorii fanfikce ©Pemesinka 2016