Charakter ask ♡

224 17 6
                                    

Čauky Bestinky, sice se zúčastnilo málo lidí, ale otázek je dost. Za účast děkuji: AmericanBoe, kami_li a anca_mara.
Asi tedy můžeme začít!

Na Martina:

Jak by jsi chtěl pojmenovat svoje dítě?
"No, to je pro mě docela záludná otázka. Zatím jsem o tom moc nepřemýšlel. Asi nemám žádné vybrané jméno, ale určitě nechci, aby se jmenoval Drahomír, Bořivoj nebo třeba Polikapr (pzn. autorky: nevím, jak se to jméno píše, ale opravdu existuje ;))."

Odbarvuješ/barvíš si ještě vlasy?
"Ne, už ne. Asi před 2 lety mi to začalo připadat stereotypní. Od té doby mám účes, jako jsem měl před tím, než jsem si je odbarvil."

Uvažoval jsi někdy o tom, že Markétu opustíš?
"Tak, občas se hádáme, ale nikdy by mě nenapadlo ji opustit."

Kolik by si chtěl dětí?
"Ještě nemáme ani 1. dítě, tak opravdu nevím. Ale asi 2. Přijde mi to tak akorát."

Budeš s dítětem natáčet videa?
"Asi s ním nějaké to video natočím, nemám důvod ho netočit :)."

Jak plánuješ svoji YT kariéru dál? Chceš skončit, nebo budeš pořád točit, i když už máš rodinu?
"Tak začnu asi hodně upřímě. Nemyslím si, že YouTube přežije dalších 5 let. Teď už tam natáčí kde kdo. Momentálně se snížila asi o 40% YouTube money. Spousta, jak našich, tak zahraničích YouTuberů přestalo točit. Teď už to musíte brát opravdu jen jako zábavu, protože si tím moc nic nevyděláte. Takže, asi budu točit dál tak rok nebo dva, pak toho nechám. A myslím si, že nebudu sám."

Bojíš se, nebo se těšíš na to být otcem?
"Moc nevím, do čeho jdu, tak se trochu bojím. Ale na druhou stranu se moc těším. Nemohu se na naše děťátko dočkat."

Co se Ti líbí na Markétě?
"Úplně všecko. Je naprosto dokonalá. Má krásné oči a voňavé vlasy."

Na Markétu:

Přála by sis více dceru nebo syna?
"Tak to opravdu nevím. Teď jste mě opravdu dostali. Možná dceru? Ne, syna bych si přála víc. Nebo tu dceru? Opravdu nevím."

Kdy jsi zažila svou první lásku?
"Nevím, jestli se to počítá. To by bylo totiž ve školce. Ale opravdová první láska byl až Martin."

Chtěla bys, aby Martin přestal natáčet?
"Ne, to bych určitě zatím nechtěla. Dokud ho to baví, má něco, čemu se může ve volném čase věnovat. Jsem toho názoru, že by každý měl mít nějaký takový zájem."

V kolika letech by si chtěla další dítě?
*uchechtne se* "Prosímtě, vždyť se mi nenarodilo ani to první, tak rozhodně nevím, kdy budu chtít to další."

Jsou tvoji rodiče rádi, že jsi s Martinem, nebo jim to vadí? Jsou rádi, že budou brzy prarodiče?
"Myslím, že jsou rádi, že s ním jsem. Nikdy proti němu nic neměli. A o tom, že budou prarodiče ještě neví. Brzy jim to řekneme."

Budeš biomatka, nebo Ti úplně nepůjde o to, co malé jí?
"Biomatka určitě nebudu. Nesnáším takové ženy. Je mi těch dětí líto. Určitě ale nenechám mou mamku to malé přejídat." (Všichni známe babičky :D.)

Jak se bude jmenovat mimčo?
"Jak už jsem říkala, líbí se mi jména Sofie a Kuba. Nevím ale, co na ně řekne Martin. A co takhle, kdyby to byl Martin nebo Markéta?"

Bojíš se, nebo se těšíš na to být maminkou?
"Hrozně se těším. Sice mám maličko strach, ale to má asi každý, kdo čeká miminko. Nemohu se na něj však dočkat (nebo na ni?)"

Co se Ti líbí na Martinovi?
"Mohu odpovědět jedním slovem?" *usměje se* "Všecko. On je naprosté stvoření dokonalosti."

Na Markétinu mamku:

Co by jste řekla na to, že je Markéta těhotná?
"Nevadilo by mi to. Asi bych byla ráda. Jenom mi to přijde docela brzo, ale pořád lepší, než kdyby měla první dítě ve 45."

Takže, snad jsem nevynechala žádnou z vašich otázek. Těším se na vás u dalšího dílu.

Vaše Pemesinka ♡♡♡

Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat