Pohled Martina:
"Marťásku?" Oslovila mě Markéta.
"Ano lásko?" Zeptal jsem se jí na to, k čemu se chce dostat.
"Já si na něco právě vzpoměla." Řekla zadušeně. Už mě to trochu stresuje. Snad to není nic důležitého.
"A na co?" Zeptal jsem se znovu. Už jsem byl opravdu napnutý.
"Já, já si zapoměla předtím vzít prášek." Chvilku, asi tak 2 sekundy jsem jí nechápal, ale jak mi to došlo, tak jsem se hned usmál.
"Takže já budu táta?" Položil jsem jí asi třetí otázku.
"No, ještě to nevím, ale říkám, že to může být možné." Tak moc doufám, že to bude pravda. Byl bych šťastným tatínkem. Hodným tatínkem.
"To by bylo úžasné!" Snad se neraduji zbytečně.
"Já zítra tedy zajdu do lékárny pro test." Řekla mi, ale já už ji moc nevnímal, přemýšlel jsem pouze nad tím, že můžu být tátou.Ráno jsem se probudil a Markéta tu už nebyla.
Vešel jsem do kuchyně a na stole byl papírek. Na něm stálo:
Za chvilku jsem zpátky. Jsem v lékárně a pekárně. Musím koupit pečivo. Doma už nic takového nemáme.
Tvoje Markéta
Sedl jsem si tedy na gauč a čekal jsem až přijde. Zapl jsem si k tomu televizi. Dávali nějakou komedii, tak jsem to na ní nechal. Markéta za chvilku přišla.
Společně jsme si dali snídani.
Pak Markéta prohlásila: "Martine, nechceš už jít do práce?"
"No, jestli Ti vadim už druhý den po svatbě, tak klidně." Usmál jsem se na ni.
"Víš, docela by jsi mě tu stresoval." Odpověděla mi.
"No jo, já už jdu." Oblékl jsem se a obul si boty. V práci mám být až za 2 hodiny, a tak jsem si řekl, že po cestě rychle navštívím Kovyho.
"Za 15 minut jsem u tebe!" Než mi stihl odpovědět, típl jsem to. Dělám to tak často, takže se asi ani nedivil.Pohled Markéty:
Po tom co jsem z bytu dostala Martina jsem si sedla na gauč a otevřela krabičku s testem. Vytáhla jsem příbalový letáček, který jsem si následně přečetla.
Vydala jsem se tedy na záchod.
Počkala jsem chvilku a test jsem otočila k sobě. Vybarvilo se tam...Čauky Bestinky, tak tu pro vás mám další díl. Doufám, že jste s ním spokojené a že mě teď nebudete vraždit kvůli tomu, jak jsem to ukončila. Tak co, jste pro, nebo proti tomu, aby byla těhotná?
Sice už to mám vymyšlené a váš názor nic nezmění ;), ale zajímalo by mě to. (Tahle věta zní tak diktátorsky/panovačně.... :)).A jinak, omlouvám se, že díly moc nevycházejí, ale kvůli škole moc nestíhám. Snad se na mě tedy nezlobíte.
Budu moc ráda za votes a komments.
Vaše Pemesinka ♡♡♡
ČTEŠ
Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastaveno
Fiksi Penggemar17ti letá Markéta jede na prázdniny k babičce. To ještě netuší co se stane. Příběh je rozdělen do tří etap života. Nic z této fanfikce se nikdy nestalo, přesto doufám, že si ji přečtete. 17.4. 2017 #79 v kategorii fanfikce ©Pemesinka 2016