Pohled Kuby:
Před autobusem se pomalu všichni nashromáždili a za pár minut nás pustili dovnitř.
S Honzou jsem si sedl dozadu. Samozřejmě tu nechyběl ani jeden člověk z naší party. Autobus nastartoval a ke slovu se dostal náš třídní. Začal kecat něco o tom ubytování a tokový ty sra*ky.
Nikdo jsme ho ale neposlouchali. Jediné, co jsem z jeho povídání zachytil, bylo, že cesta bude trvat přibližně hodinu. Z batohu jsem vytáhl repráček a připojili jsme ho k Honzovu mobilu.
Docela nahlas začala hrát písnička P'S & LOVE. (kami_li pamatuješ jak to hrálo celou cestu :)?)
Holky zepředu na nás začaly křičet ať to vypnem. Upřímně? Bylo nám úplně jedno, že jim to vadí. Začali jsme si povídat a po čase si na tu hudbu už nikdo nestěžoval.
"Takže jsi to vzal?" Zeptal se David Honzy.
"No, jen 2 flašky. Opravdu toho není moc." Odpověděl Honza.
"Ale to bude stačit." Uklidnil jsem ho. "Copak se tam hodláte nějak slejvat?" Zeptal jsem se.
"No, to asi ne. Myslím, že máš pravdu." Řekl pro změnu Marek. Ještě, že toho nevzal víc, nechci mít kvůli němu problémy.
"Hoši, snad si nemyslíte, že budeme mít jen 2 flašky piva, od čeho tu máte mě?" Prohodil Lukáš. S jistotou Vám můžu říct, že to nedopadne dobře. Dopadne to všelijak, ale ne dobře...Učitel měl pravdu. Přibližně po hodině jsme byli na místě. Na pokoji jsem byl s Honzou a Markem. Kufry jsme postavili k jedné straně pokoje a v čase, který je určen na vybalování, jsme skoukli na Twichi na jeden Let's play z LOLka. Už jsem říkal, že zbožňuju LOLko? Ne? Tak teď to říkám.
"Takže děti, po obědě bude 40 minut odpolední klid a potom se sejdeme před budovou. Vezměte si na sebe sportovní oblečení." Prohlásil náš učitel.
Na talíři nám podali něco, co měl být nejspíše řízek. Vypadalo to odporně a ještě hůře to chutnalo. Po tomto "vydatném" obědě jsme se zase vrátili na pokoj. Na "návštěvu" k nám přišli i ostatní kluci a tři holky. No, a hádejte, co ty debily nenapadlo. Ano, správně, samozřejmě to, že si zahrajeme flašku.
Nebudu ale říkat, že by mi to vadilo, jelikož mi to nevadilo.
No, a zanedlouho jsem dostal svůj 1. úkol. No, nebylo to nic jiného, než abych dal pusu jedný z těch pipin. Neznal jsem je jménem. To je asi divný, co? Po tom, co jsem to udělal, jsem se to jméno dozvěděl. Angelika. To mi k ní dokonale sedělo. Byla blonďatá a hodně hubená. Řekl bych, že to byla taková ta kvočna těch ostatních slepic.
Čas docela rychle utíkal, a tak jsme se museli jít převléknout na jistě velmi "zábavný" program. Vzal jsem si šedé tepláky a vytáhl si je do půli lýtek. Následně jsem si fotbalové podkolenky (Víte co myslim, že ano?) vytáhl hodně vysoko, abych měl správný SWAG. K tomu se mi perfektně hodilo bílé tričko. Myslím, že to vypadalo hodně dobře. S ostatními jsem sešel dolů. Před budovou již byli učitelé. Vyhlásili nám 1. aktivitu, kterou podnikneme.Čauky Bestinky, tak teď máte oficiální možnost mě ukamenovat. Ano vím, že jsem slíbila, že něco vyjde již o víkendu, ale nestihla jsem to. Každopádně, díl je konečně tady.
Jo a taky bych jen chtěla dodat, že nemám nic proti žádné Angelice ;)
Vaše Pemesinka ♥♥♥
ČTEŠ
Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastaveno
Fanfiction17ti letá Markéta jede na prázdniny k babičce. To ještě netuší co se stane. Příběh je rozdělen do tří etap života. Nic z této fanfikce se nikdy nestalo, přesto doufám, že si ji přečtete. 17.4. 2017 #79 v kategorii fanfikce ©Pemesinka 2016