Kapitola 48

242 18 3
                                    

Při čtení jsem usnula, ale nespala jsem dlouho. Zbudilo mě neustálé pípání mého mobilu. Byly to zprávy, jak normální, tak na messengeru. Koukla jsem na hodiny, teprve 7. Proč mi sakra všichni píšou tak brzo?
První jsem rozklikla zprávu od Lucky. Stálo vní: Zlato, asi by sis měla přečíst tenhle článek. Za zprávou byl nějaký odkaz. Ihned jsem ho rozklikla. Nasměroval mě na jeden blok, ve kterém jsou hlavně pomluvy o "osobnostích".
Článek začínal hned větou: Že by to nám známý televizní moderátor a YouTuber Martin Carev se svoji již manželkou Markétou Carevovou přeháněli s alkoholem?
Pokračoval pak: V jednom nočním klubu to pořádně rozjeli. Byli vyfoceni i s jejich známími (např. s YouTuberkou Shopaholik Nicol) opíjí v klubu. Máme také fotky, jak žhavě tančí na parketu. Co od této noci můžeme čekat? Bude třeba nový přírůstek do rodiny Carevovích?
Pod článkem bylo asi 5 fotek. Bylo to tak měsíc před naší svatbou.
"No to si ze mě snad děláte prdel!" Řekla jsem docela nahlas, když jsem si dočetla článek a doprohlídla fotky.
Asi to bylo až moc nahlas, protože jak jsem to dořekla, do místnosti se přihnal vystrašený Martin.
"Co se stalo?" Zeptal se udýchaným hlasem z toho, jak vyletěl z postele.
Neodpověděla jsem mu, místo toho jsem mu podala můj mobil. Chvilku dotoho zíral a pak se na mě podíval.
"Co to zase vyplodili?" Zeptal se a byl víc než naštvaný.
"Hlavně teď to bude vypadat, jako že jsem otěhotněla někde ve smradlavim klubu. Fakt úžasný!"
Řekla jsem a rozklikla ostatní zprávy. Ty, co byly od mých kamarádek, kamarádů a jiných blízkých byly typu: Neboj, není to tak hrozný. Za týden si na to nikdo nevzpomene.
Pak tu ale byly i zprávy typu: No jo, dva zbohatlíci se projevili.
Celý mě to hrozně nasralo. A hlavně, jak ty fotky získali? Kdo jim to sakra dal?
Byla jsem totálně mimo. Najednou se mi zamotala hlava a hrozně se mi chtělo spát. Byla jsem rozhodnutá, že dneska do práce nepůjdu. Zavolala jsem tam a ohlásila to.
Martin, když mě viděl, začal o mě mít obavy. Ujistila jsrm ho, že budu v pohodě. Nakonec mi tedy uvěřil a odešel do práce.
Já si zase lehla do postele. A následně usnula.

Čauky Bestinky, tak jsem pro vás napsala další díl. Doufám, že se líbil.
Ale teď k tomu důležitému:
1.) Je tu někdo, kdo by měl zájem udělat nějaký hezký cover k této knížce. Věnovala bych mu jednu kapitolu této knihy a byl by zmíněn v popisu knihy.
2.) Našel by se zde nějaký "specialista" na trilery ke knížce. Potřebovala bych poradit, jak ho vytvořit. Prosím pište mi do zpráv.

Předem děkuji.
Vaše Pemesinka ♡♡♡.

Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat