(V médiích je ta fotka s pizzou ♥♥♥)
Byli jsme po jídle a pořád jsme seděli u stolu. Popíjeli jsme víno a povídali si. Byla tu nádherná atmosféra. Číšnice nám nějak pořád víc a víc nalévala a my už jsme byli mírně přiopilí.
Zaplatil jsem a šli jsme do našeho apartmánu. Cesta nám trvala docela dlouho, pořád jsme se smáli a trošku se motali.
Když jsme došli do pokoje, flákli jsme sebou na postel.
Dnešek byl opravdu vyčerpávající. Leželi jsme a já se rozhodl, že se půjdu osprchovat. Vlezl jsem do sprchy a nechal na sebe téct docela teplou vodu. Umyl jsem si hlavu a svým mýdlem jsem zavonil celou koupelnu. Usušil jsem se ručníkem a vyčistil si zuby. Když jsem přišel do pokoje, Markétka už spala.
Políbil jsem ji, zhasnul jsem světlo a lehl si k ní.
Přitulil jsem si ji k sobě a pomalu jsem usínal.Ráno mě vzbudilo bouchnutí dveřmi od koupelny a následný zvuk tekoucí vody. Překulil jsem se na druhý bok a po chvíli jsem vstal z postele. Oblékl jsem si plavky a namazal jsem se opalovacím krémem. Sbalil jsem tašku na pláž a počkal než Markéta vyleze z koupelny.
Pobrali jsme matraci a míč a vyrazili jsme na pláž. Po cestě jsme si koupili kus melounu k snídani. Rozestavěli jsme slunečník a ručníky a snědli jsme meloun.
Moře bylo krásně teplé a my se v něm cachtali. Házeli jsme si míčem a hráli jsme něco jako volejbal. Bylo opravdu moc krásně a my si to užívali. Bylo mi ale líto, že nám to tu tak rychle utíká.
Ležíme na ručníku a opalujeme se.
Hrajeme slovní fotbal a Markéta mi nechce uznat slovo morčatovat. Když si někdo může syslit peníze, tak proč by si je nemohl morčatovat? To je dobrá úvaha, ne? No tak dobře, neexistuje to, ale mohlo by. Protože proč ne?Čauky Bestinky, vím, že jsem říkala, že budou vycházet díly častěji, ale já neměla čas psát. Ve škole jsem toho měla nějak moc...
Každopádně, teď máme prázdniny, tak se pokusím každý den o 1 díl. (Omlouvám se, jestli se mi to nepovede ;-)).
To je tedy asi vše.
Votes+komments :-)
Vaše Pemesinka ♡♡♡
ČTEŠ
Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastaveno
Fanfic17ti letá Markéta jede na prázdniny k babičce. To ještě netuší co se stane. Příběh je rozdělen do tří etap života. Nic z této fanfikce se nikdy nestalo, přesto doufám, že si ji přečtete. 17.4. 2017 #79 v kategorii fanfikce ©Pemesinka 2016