Kapitola 38

359 21 6
                                    

*Zpět v ČR*

Na letišti na nás čekala Lucka, která nás odvezla domů. Po cestě autem jsme jí vyprávěli, co jsme tam dělali a tak.
Doma jsme byli v 11, takže ta cesta nebyla ani tak dlouhá.
Oba jsme byli celkem unavení, a tak jsme si na chvilku lehli. Volno máme ještě i zítra.

Asi za dvě hodiny jsem vstala z postele a šla udělat oběd.
Těstovinový salát s kuřecím masem umím opravdu dobře na to, jak jsem dříve ohledně vaření byla úplně neschopná.
Za chvilku jsem jídlo měla a naservírovala jsem ho na talíře.
Chtěla jsem jít vzbudit Martina, ale než jsem došla do ložnice, on už z ní vycházel.
Sedli jsme si ke stolu a pomalu začali jíst oběd.
Bavili jsme se o tom, jaká bude naše svatba, kdy uděláme svatební oznámení, jaké budeme mít oblečení a tak.
Já už se opravdu nemohu dočkat.
Na svojí svatbu jsem se už jako malá hrozně moc těšila. Vždycky jsem si na ni přála mít nádherné, princeznovské šaty.

Po obědě jsem sklidila ze stolu, a s Marťáskem jsme se rozhodli sledovat filmy.
Sledovali jsme nějaké komedie. Nevím, co to bylo, ale hrozně jsme se u toho nasmáli.
Pak Martinovi zazvonil mobil a podle toho jak mluvil, si myslím, že hovořil s Kovym. Vždycky když si spolu volají, trvá to tak hodinu. Tak jsem televizi vypla a šla jsem do ložnice, kde jsem si četla. Nevnímala jsem vůbec čas a proto když mi Martin řekl, že už je půl osmé večer, skoro jsem mu nevěřila.
K mému překvapení nám můj snoubeneček udělal večeři. To bylo opravdu milé.
U večeře jsme si povídali o všem možném.
Byla jsem opravdu unavená, tak jsem asi v 9 šla spát. Usnula jsem ani ne 5 minut po tom, co jsem si lehla. Jen jsem v noci cítila, že si ke mně Martin lehl.

Ráno jsem se probudila a kolem pasu jsem měla Martinovu ruku. Nechtěla jsem ho vzbudit, tak jsem jeho ruku jemně nadzvedla a potichu vylezla z postele.

Na pánvi jsem umíchala vajíčka se slaninou. Nakrájela jsem chleba a namazala ho máslem. Ještě jsem nám udělala kafe a všechno jsem dala na tác.
Loktem jsem si otevřela dveře a pomalu, abych nevilila kafe jsem došla i s tácem k naší posteli.
Martin poklidně oddechoval. Při spánku vypadá hrozně roztomile.
Tác s jídlem jsem položila na stolek vedle mé poloviny postele.
Pomalu jsem Martínka začala budit. Dala jsem mu pusu na čelo a on otevřel svá modrozelená kukadla.
"Dobré ráno." Pozdravila jsem ho, on mi na to hned odpověděl "Dobré!".
Ukázala jsem na stolek, na kterém byla naše snídaně. "Připravila jsem nám snídani, Marťásku." Než jsem jakkoliv stihla zareagovat, obejmul mě svými pažemi a stáhl mě do postele do velkého objetí.
"Děkuju moc!" Vyšlo z jeho úst.
Zvedli jsme se do sedu a dali si snídani v posteli.

Čauky Bestinky, tak tu pro vás mám další díl. Chtěla jsem se Vás zeptat, jestli se Vám včera odpoledne ukazovala minulá kapitola. Já totiž před spaním zjistila, že mojí kamarádce se nezobrazovala, tak by mě jen zajímalo, jestli jste ji viděly.
Votes a komments :-*
Vaše Pemesinka ♡♡♡

Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat