Kapitola 43

308 24 15
                                    

Doba v práci mi celkem rychle utekla a tak, než jsem se nadála, byla jsem už doma. Udělala jsem rychle něco k večeři a čekala, než se Martin vrátí. Zatím jsem zkoumala různé věci ohledně svatby na internetu. Ještě toho musíme spoustu zařídit. Začala jsem hledat různé dorty a objevila jsem tento:

Nevím jestli se mnou Martin bude souhlasit, ale mně se moc líbí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nevím jestli se mnou Martin bude souhlasit, ale mně se moc líbí. Pak jsem si prohlížela maily a když už jsem na Martina čekala opravdu dlouho, začala jsem projíždet Facebook. Aneb, jak stratit několik hodin během malé chvilky. (Má to někdo stejně jako já?)

Martin přišel docela pozdě, a tak jsme moc nic ohledně svatby neprobrali. No, zítra ráno a dopoledne budeme mít čas, oba máme totiž odpolední.
A tak jsme se pomalu a jistě dostali do postela a byl akorát tak čas na to, jít spát. Už jsem byla opravdu hodně unavená.

Ráno jsem se vzbudila a Martin ještě spal. Jelikož nemusí vstávat brzy, tak jsem ho nechala spát.
Šla jsem se osprchovat, učesat se a vybrat si outfit na dnešek.
Potichu jsem vešla do ložnice a otevřela skříň.
Měla jsem jasnou představu o tom, co si na sebe vezmu. Vymyslela jsem to totiž ve sprše.
Začala jsem tedy oblečení vytahovat ze skříně.
Oblékla jsem se a k tomu jsem si připravila doplňky.

Oblékla jsem se a k tomu jsem si připravila doplňky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jo, myslím, že to vypadá dobře.
Stoupla jsem si před zrcadlo a vyfotila se. Následně jsem fotku dala na Instagram. Připadám si jak nějaká bláznivá teenagerka, která se fotí 1000x denně. Ale co, baví mě to.
K snídani jsem si dala jogurt a pak jsem si řekla, že již vzbudím Martina.
Jen co jsem vešla do ložnice, Martin už byl vzhůru. Asi ho vzbudili mé kroky.
Nasnídal se a já mu u toho ukázala dort, který se mi líbil.
Souhlasil se mnou, a tak už jsme měli alespoň něco jasného. Termín svatby ještě nemáme úplně jasný, ale hned jak ho budu vědět, tak dort objednám.
Celé dopoledne jsme pokecali a nastal čas jít do práce. Nehorázně se mi nikam nechtělo (#linamarketa).
Nakonec jsem se tam dokopala. Mám tam teď fakt frmol a v celém prostoru mé firmy je opravdu hrozný blázinec. 
Opravdu nestíhám a i když jsem mohla jít domů, potřebovala jsem toho ještě spoustu dodělat.
Nakonec jsem tu byla o dvě a půl hodiny déle. Potlesk, opravdu všechno stíhám. Opravdu...

Dorazila jsem domů a Martin tu už byl. Hned jak jsem zavřela dveře od bytu, Martin ke mně přiletěl a pevně mě objal. Objetí jsem mu ihned opětovala.
Byl to opravdu krásný pocit. Vedět, že se na vás tak těšil a že vás má tak rád.

Čauky Bestinky, tak vám zase všenestíhající Peťulka napsala další díl. Potlesk prosím :).
Omlouvám se, že díly nevycházejí tak často, jako dříve, ale nemám na psaní čas.
To je tedy vše.
Vaše Pemesinka ♡♡♡

Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat