Kapitola 40

369 30 10
                                    

Povinně přečíst můj proslov na konci ;).

Po výletu do aquaparku jsme byli oba hrozně unavení. Dojeli jsme domů a po rychlé večeři jsme oba ulehli do postele. Na zítra mám v plánu jít po práci s Luckou a Shopaholic Nicol vybírat svatební šaty. Chceme projít pár salonů a poohlédnou se po šatech.
Teď si asi říkáte: "Jsi módní návrhářka a jdeš si shánět šaty?".
Já totiž chci krásnou svatbu a nechci, abych si šaty sama dělala. Ne na tak významný den, jako je naše svatba.

Ráno nás probudil otravný zvuk budíku. Oba jsme se vyhrabali z postele. Oblékla jsem si první šaty, na které jsem šáhla. Neměla jsem nejmenší náladu na to, abych vymýšlela nějaké složité kombinace oblečení, šperků a bot.
V koupelně jsem si vyčistila zuby, namalovala se a učesala jsem si vlasy.
Když jsem přišla do kuchyně, Martin už vyndaval věci na snídani. Uvařila jsem nám kafe a sedla si ke stolu u kterého už seděl i Martin.
Nasnídali jsme se a u toho jsme vedli docela nezajímavou diskuzi.
Po snídani mě Marti hodil do práce a sám pokračoval v jízdě do jeho YouTube studia. Byl dohodnutý s Kovym, že něco natočí.
Vešla jsem do své kanceláře a po cestě jsem se pozdravila s jednou z mích kolegiň, Janou.
Je docel milá, ale za mou kamarádku ji úplně nepovažuju.
Usedla jsem k psacímu stolu a zapla počítač. Myší jsem najela na ikonku mailu. Čekala jsem, co mi zase kdo napíše. Úplně nenávidím objednávky od takových těch bohatých šedesátiletých žen, které jsou samá plastika. Jakékoli jednání s nimi je hrozné. Jsou velmi nepříjemné a neustále si na něco stěžují.
Naštěstí ani jeden mail nebyl od někoho takového. Začala jsem vyřizovat asi tři dny starou objednávku jedné hodně mladé slečny. Chtěla šaty na oslavu padesátin její matky.
Měla jsem pár návrhů, ale s žádným jsem nebyla spokokená.
Asi za 20 minut mě ale osvítila dokonalá myšlenka.

Šaty budou ze žluté látky a na zádech bude černá krajka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šaty budou ze žluté látky a na zádech bude černá krajka.
Svým nápadem jsem byla potěšena.
Teď jen potřebuji rozměry té slečny.
Napsala jsem jí mail o tom, že si ji potřebuju změřit. V zápětí mi odepsala jestli může přijít hned. Souhlasila jsem a tak jsem jí kladně odepsala.

Momentálně ji mám změřenou a ukazuji jí návrh šatů, který mám už i vybarvený. Je s nimi spokojená a za to jsem ráda.
Po jejím odchodu jsem poprosila naši asistentku, aby zašla koupit látku, ze které šaty budou.

Čauky Bestinky. Já vím, že je díl trochu kratší, ale nemám zrovna kupu nápadů. Každopádně, na psaní dalšího dílu už se docela těším. Už minimálně týden vím, co se v něm bude dít. Snad vás bude bavit :).
Jo a ještě, na začátku jsem vůbec nečekala, že někdy napíšu 40 kapitolu. Takže moc děkuji za jakoukoli podporu, kterou mi přinášíte.
To je tedy asi vše, co jsem vám chtěla zdělit tak snad ještě jen: čtěte, hvězdičkujte a komentujte.
S láskou Pemesinka ♡♡♡

Ps: speciálem za 10 000 přečtení bude charakter ask, tak jen doufám, že mi potom napíšete nějaké otázky. Ty ale ještě nepište. Po dosáhnutí 10 000 vydám kapitolu, kde vás k tomu vyzvu.

Letní láska? (Jmenuju se Martin)- dočasně pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat