Allisons perspektivJag satte på mig bältet och han tittade på mig. "So where do you live?" Sa han och jag sa vart jag bodde och han började åka iväg.
"So about before, I'm sorry about that..." Sa han och jag nickade. Sen sjönk jag ner i sätet av utmattning. Jag hade gått väldigt långt, och det var väldigt kallt ute. Jag märkte att jag fortfarande skakade så jag drog ner ärmarna över händerna och la armarna i kors.
Han tittade på mig och satte sen på mer värme i bilen, och sätvärme. Jag visste inte om jag skulle säga något om det, så jag tittade bara rakt fram. "Soo do you have any siblings?"
Jag skakade på huvudet "No, just a dog" sa jag och han log lite.
"What's it's name?" Sa han och jag log av tanken på henne. "Her name is Aaliyah, she's a german shepherd" sa jag och han log mot mig. "Cute"
"I didn't think of you as the kind of guy who thinks a dog is cute" sa jag och han blängde på mig och jag flinade. "I'm not, I'm actually reeeeally cool" sa han och flinade och jag kunde inte låta bli att skratta.
-
Han stannade utanför mitt hus, och jag tittade på honom. "Thanks for the ride" sa jag och log. Han log tillbaka. "No problem, see you tomorrow" sa han och jag öppnade och gick ut. "See you tomorrow" upprepade jag efter det han sa och log lite till innan jag stängde dörren.
Påväg upp till huset kom jag på att mamma och pappa måste vara jätteoroliga. Jag skyndade mig sista biten och gick in. "Allison?" Ropade mamma och sen kom hon ut i hallen. "Oh we've been so worried, where have you been? Dad is out looking for you, and grandma and grandpa are really worried too" sa hon och jag spärrade upp ögonen. Har de ringt polisen också eller?
"I missed the bus, and then my battery went out" sa jag och hon suckade och drog in mig i en kram. "You're really cold honey, I'll make you some hot chocolate, go change and I'll call dad" Jag nickade och log, och då såg hon såret i pannan. "what happened here?" Sa hon oroligt och skulle röra såret, men jag vek undan. "Don't touch it, it hurts" sa jag och hon nickade. "Tell me" sa hon, och då berättade jag allt, men uteslöt det om Zach.
Dagen efter
Jag gick in i skolan tillsammans med Rebecca och det första vi såg var Zach och hans kompisar. Hon tittade mot honom och vinkade, och fnissade. Han blinkade mot henne och kollade sen på mig en stund innan han vände sig till sina kompisar.
"What are you doing?" Sa jag, men hon bara log drömmande mot Zach, och det verkade som att hon inte ens hörde mig. "Rebecca" sa jag lite högre och hon kollade upp. "What" sa hon och jag höjde ögonbrynen.
"What's up with Zach?" Sa jag och hon flinade och drog med mig en bit bort. Sen vände hon sig mot mig med ett exalterat leende. "Well, yesterday, after school, Zach came up to me and whispered that I'm really hot, and like he pushed me to the lockers, and then he started kissing my neck, and then we made out, and that escalated, and it ended with us having, you know what, in the toilet. And he called me babe and all that" sa hon drömmande och jag stod med höjda ögonbryn. Hur kan hon gå med på sånt så lätt?!
"And like I know it was the first day I saw him, but I actually think I'm inlove, he's soooooo hot" sa hon och jag facepalmade mig själv. "You have got to be kidding with me" sa jag och hon skakade glatt på huvudet. "No I'm death serious, his smile, and the way he kissed me, and he has abs, and his eyes" Jag suckade. Första dagen i skolan och hon har redan haft sex, med en kille som troligen har haft det med 100 andra. "It wasn't your first time right?" Sa jag och hon flinade och nickade sen. "Noooo please tell me you're lying" sa jag men hon skakade på huvudet.
Vi gick in i andra korridoren och det första jag såg var Zach stå och hångla med en tjej. Jag kollade bak på Rebecca och hon stod helt stilla och tittade på dem. Jag såg att hon nästan började gråta.
"Let's go" mumlade jag och drog med henne bort därifrån.
-
Jag satte mig på bänken och tittade fram. Rebecca hade gått hem. Jag visste inte ens hur jag skulle reagera på situationen.
Någon satte sig bredvid mig. Jag vände huvudet dit och såg Zach. "Hi" sa han och log.
"That was really mean what you did" sa jag och sjönk ner lite mot väggen. "What?" Sa han oförstående. "Sleeping with Rebecca and then kissing another girl" sa jag.
"But come on, she can't be mad, we're not together" sa han och jag tittade på honom. "She was a virgin" sa jag och då stelnade han till. "Oh fuck, like seriously, I did not know that and I wouldn't have done it if I knew"
"Yeah well you did, and I'm not saying that it's only your fault, but come on, you knew how to make her do it" sa jag och jag kunde se att han ångrade sig.
"Please don't be mad, it's just... that's what I do" jag rynkade ögonbrynen lite.
"Well now I'm mad, "That's what you do?" that's a really assholeish thing to say" sa jag och började gå tillbaka till den andra korridoren. Han tog tag i min handled "Allison, come on" sa han och jag stelnade till av värmen från hans hand. Men efter några sekunder slet jag åt mig handen igen och fortsatte gå.
YOU ARE READING
My badboy 2 (REDIGERAS)
Teen Fiction(Uppföljare av my badboy) Allison Garcia är 16 år gammal och bor med sina föräldrar i ett hus i Florida. Hon ska precis börja gymnasiet, och stöter på 17-åriga Zachary, som lyckas gå den vanligtvis positiva och glada Allison på nerverna. Men ändå ä...