Del 31

3.1K 65 6
                                    

Zachs perspektiv

Allt var så svårt. Jag ställde mig upp och gick tillbaka till de andra. "I don't think she did it either..." Det var Sam. Jag tittade upp på dem och kämpade för att inte gråta, jag kan ju inte gråta framför dem. "No, come on dude, we all know Allison, there's no way she would do that"

"Then why is there a picture of them kissing" sa jag och började sen gå mot min bil. Jag hann dock inte så långt innan de sprang ikapp mig och ställde sig framför mig. "This girl has changed you so much, how long have we guys known eachother, like since we was seven, eight? And we've never seen you this happy, like come on, atleast talk to her"

Jag tittade upp på dem och nu var mina ögon fyllda med tårar. "She said goodbye..." sa jag och gick därifrån, och den här gången följde ingen efter.

En vecka senare

Zachs perspektiv

"But I don't understaaaand" klagade jag och Grayson himlade med ögonen. "You have been off this whole week, it's not weird if you don't understand when you don't focus" sa han och då tänkte jag på Allison. Vilket är det jag har gjort hela veckan. Tänkt på Allison...

"You should talk to her" sa han och jag skakade sakta på huvudet. "I can't" sa jag. "You can't solve an equation, but you sure as hell can talk" sa han vilket fick mig att börja flina. Det försvann dock fort när jag såg vem som kom in i biblioteket. Allison. Hon såg mig och kollade direkt bort och gick ut igen.

"Get your ass up and go" sa han och jag tvekade en stund. "Now" väste han och drog ut min stol och jag ställde mig upp och tittade en till gång tveksamt på honom. "You can do it" sa han och jag nickade instämmande för mig själv och började sen småjogga mot utgången.

Jag öppnade dörren och såg Allison stå lutad mot väggen bredvid toaletterna en bit bort. När hon mötte min blick och såg att jag var påväg mot henne gick hon snabbt in på toaletten. Jag joggade dit och öppnade dörren och gick in. Hon kollade på mig i spegeln.

"Hi" sa jag försiktigt. Vi har inte pratat på en vecka och jag har knappt kunnat sova. Hon är verkligen allt jag tänker på. "Hi" sa hon och log försiktigt och jag blev genast ledsen igen. Fyfan vad jag saknar henne.

"I passed the test" sa jag och log lite och hon nickade sakta. "You or Grayson..." sa hon och kollade bort och jag log lite igen. "Well Grayson helped me study" sa jag och då tittade hon på mig och såg genast gladare ut. "That's great, I knew you could do it" sa hon och vi tittade på varandra en stund, och sen tittade vi bort och det blev en ledsam stämning igen.

"How are you doing?" Frågade jag och hon ryckte lätt på axlarna. "I'm fine, you?" Jag vet att hon inte var okej, jag har pratat med Sofia några gånger. Men hon verkade må bättre än mig iallafall, vilket var bra. "Not... so fine" sa jag och hon kollade ner i golvet.

Det var inte det att jag inte ville förlåta henne, det var bara det att jag inte vet om jag kan lita på henne. Hon kysste ju faktiskt en annan kille...

"I didn't think  you wanted to have anything to do with me..." sa hon och kollade åt sidan. Jag kollade ledsamt på henne. "Of course I do, I just don't know what to believe and what not to believe and what to do and what not to do. It's a hard time right now" sa jag och då tittade hon på mig. "And how do you think it is for me? It wasn't easy losing you over something I didn't do" sa hon och jag visste inte vad jag skulle svara.

Hon suckade och gick sen förbi mig och jag skakade på huvudet. "Fuck" mumlade jag för mig själv och suckade.

....................................................................

Taaaaack för 10 000 visningar❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Ni gör mig så jävla glad bara så ni vet❤️❤️❤️❤️❤️❤️

My badboy 2 (REDIGERAS)Where stories live. Discover now