Del 24

3.5K 100 13
                                    



Jag gick ut ur klassrummet och gick fram till Jonna, Victoria, Sofia och Rebecca. "Look there's Ryan" sa Sofia och vi kollade åt samma håll som henne. Ryan stod med sina kompisar längre bort. Han hade redan blåmärken och sår i ansiktet, men man såg att skolsköterskan hade fixat upp det lite.

"Aaand here comes Zach" sa jag och gick emot honom redan nu för att stoppa honom. Han kom från andra sidan korridoren och gick med en intensiv blick emot Ryan. Jag gick emot honom och tog tag i hans armar för att stoppa honom och jag saktade ner honom, men han höll fortfarande kvar blicken på Ryan. Jag la handen på hans nacke och försökte få ögonkontakt.

"I love you" sa jag och log så mina tänder syntes. "I love you" sa jag tystare och kramade om honom. "I just love you so much" upprepade jag och kramade honom hårdare. "I love you I love you I love you I love you" fortsatte jag med ett leende och då tillslut stannade han och jag kunde se ett litet leende på hans läppar.

"Well I love you too" svarade han och jag höjde ögonbrynen och skrattade. "Didn't that sound forced" sa jag och han kollade åt sidan och log. "It was" sa han och jag gapade förolämpat. Han tittade på mig igen och skrattade och böjde sig sen fram och kysste mig. "I love you"

"Forced love I guess" sa jag nonchalant vilket fick honom att skratta. "Come on now" sa jag och skakade leendes på huvudet och tog tag i hans hand och började gå åt motsatta håll från Ryan.

***

Han satte sig på sin säng och jag satte mig utmattat i hans knä. Han la armarna runt min mage och började kyssa min jawline och fortsatte kyssa mot mina läppar. Jag vred huvudet lite åt hans håll och mötte hans läppar.

Sen drog jag ifrån och la mig på sängen istället och blundade för jag var så trött. "How can you be so tired" sa han och jag öppnade ögonen lite och suckade och vände mig om så jag låg på rygg och kollade upp i taket. "I stayed up all night" sa jag och suckade.

"Why would you do that?" Sa han och jag suckade igen. "We have a test tomorrow and I just wanted to be sure I knew everything" sa jag och då höjde han ögonbrynen. "Nooo tell me you're lying?" Sa han och jag la då armarna i kors över ansiktet. "I wish"

"Allison you need to take care of yourself come oon" sa han och jag suckade. "Yeah I am, by nailing this test" sa jag och satte mig snabbt upp. "Oh I totally forgot, we have a chemistry test next week and I haven't even started" sa jag och ställde mig upp men blev tillbakadragen av Zach.

"Stop" sa han men jag skakade på huvudet och masserade mina tinningar. "No I can't, I need t..." "Allison" "what" sa jag och han ställde sig upp och tog bort mina armar från mitt ansikte. "Get some sleep first" sa han och eftersom jag var så trött orkade jag inte säga emot mer utan la mig på sängen och han satte sig upp i en liggande ställning (väldigt oklart) och jag la mitt huvud på hans bröst och han la armen om mig och tog upp sin mobil, och jag somnade ganska fort efter det.

***

Jag vaknade av att Zach kysste mig mjukt på läpparna. "You should wake up now, you won't be able to sleep tonight otherwise" sa han och jag log. "What time is it" sa jag och han ställde sig upp. "Almost six" sa han och jag nickade.

"I'm freezing" sa jag då det blev jättekallt så fort han ställde sig upp. Han tog då en hoodie från sin stol och kastade den mot mig och när jag satt på mig den la han sig bredvid mig och kramade om mig.

Dörren öppnades och Nathan och Kacy kom in. Han låg kvar och kramade om mig och vi båda tittade på dem. "What" muttrade Zach och då började de skratta. "Why is you and Alli lying in your beeed" sa Kacy vilket fick mig att le. "Learn some english grammar, gladly outside my room" sa Zach surt.

"Okay" sa hon glatt och sen hoppade de båda ut ur hans rum. "Close the door!!!" Ropade Zach efter dem men ingen stängde dörren. "Isn't this the most annoying thing in the world" sa han och ställde sig upp och stängde dörren. Sen drog han ner sin luva och gick fram till spegeln och drog handen genom sitt hår några gånger.

Jag funderade en stund och kom sen fram till att jag ska fråga om hans pappa. Jag har inte velat göra det förut eftersom jag tänkte att han säkert säger det själv när han är redo, men det gör han ju aldrig och jag var ganska nyfiken.

"Uuhm Zach, can I ask you something?" Sa jag försiktigt och han vände blicken mot mig. "Of course" sa han och jag nickade sakta. "And I can ask you anything right?" Sa jag och då log han. "He was an alcoholist and he hit my mom when I was younger and then when I was 8 she finally left him. I usually don't like to talk about him, just the thought of him makes me sick" sa han och jag blev lite förvånad

"I'm sorry, I shouldn't have asked..." sa jag och kollade åt sidan. Jag är så himla dum!!! "You didn't ask" sa han och flinade men jag skakade på huvudet" Yeah well I'm really stupid, and I'm so sorry about your dad" sa jag och då böjde han sig fram och kysste mig.

*********

HALLÅ!!!!! Okej för det första har jag 8000 visningar på "my badboy 2" 96000 (!!!) på "my badboy" OCH 100 FÖLJARE!!!! ALLTSÅ NI ÄR BÄST TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLA KOMMENTARER OCH RÖSTNINGAR❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

My badboy 2 (REDIGERAS)Where stories live. Discover now