Del 36

3.1K 59 11
                                    

Allisons perspektiv

Jag kramade om honom. "I love you" sa jag i kramen och gick sen ut ur garderoben men blev tillbakadragen av honom. "I love you" svarade han och kysste mig.

Han drog ifrån och sen gick jag och la mig i sängen och han tog av sig sina byxor och tshirt och släckte sen lampan och la sig bredvid mig. Han la armen runt om mig och drog mig närmare. "Goodnight Alli" "Goodnight Zach" svarade jag och blundade sen.

-

Jag suckade och la mig på rygg. Jag kunde inte sova. Zach somnade för jättelängesen. Jag tog bort hans arm och satte mig upp. Jag drog handen genom håret och ställde mig upp och gick ut för att se vart Aaliyah var. Jag gick ner och snubblade nästan i trappen eftersom jag inte såg nånting. Jag hörde hennes små tassar komma fram innan jag kände hennes nos mot min hand.

Jag satte mig i trappen och började klappa henne innan jag kom på att jag måste plugga. "Goodnight" sa jag och pussade henne en sista gång innan jag gick upp igen och tände lampan på skrivbordet och tog fram Historiaböckerna.

***

Nästa morgon

Zachs perspektiv

Jag öppnade trött ögonen men stängde dem direkt igen eftersom det var så ljust. Jag sträckte på mig och öppnade sen ögonen igen. Allison satt vid sitt skrivbord. "Goodmorning" sa jag och satte mig upp och sträckte på mig igen. Hon svarade inte. Jag ställde mig upp och gick fram och tittade vad hon gjorde. Hon läste fokuserat ur kemiboken. En hög med andra skolböcker låg bredvid henne.

"Alli" sa jag och fick ett mummel tillbaka. "When did you wake up?" Det tog ett tag innan hon svarade "Like one hour ago" jag nickade och gick fram till henne. "Are you okay" frågade jag och rynkade ögonbrynen lite. Inget svar. "Alli" sa jag och då drog hon handen genom sitt hår och lutade sig tillbaka i stolen. "I'm great" sa hon och log mot mig och fortsatte sen läsa och anteckna.

"What were your grades this winter?" Frågade jag efter ett tag och då kollade hon upp. "Not good enough" svarade hon tillslut och kollade ner i boken igen. Dock såg det inte längre ut som att hon läste, hon stirrade bara ner i boken.

"How are you feeling?" Frågade jag. "I'm serious I'm gre..." "you were up all night weren't you" avbröt jag henne. Hon tittade bara ner i boken igen.

"I couldn't sleep" sa hon tillslut och la ner pennan. "Why?" Hon svarade inte på det. Jag gick fram (hur många gånger har han inte gått fram nu hahah) och snurrade stolen lite åt mitt håll och satte mig på huk framför henne och försökte få ögonkontakt.

"I just, couldn't" sa hon och då log jag lite och ställde mig upp och böjde mig fram och kysste henne. "You can sleep now" sa jag och då log hon och skakade på huvudet. "I have to finish this"

"You don't have to do anything right now except sleeping" sa jag och drog upp henne ur stolen och sen gick vi till sängen. När hon lagt sig la jag mig på sidan bredvid henne så att vi låg mittemot varandra. Jag la en hårslinga bakom hennes öra och tittade på henne tills hon somnat. När hon somnat och jag tittat lite till på henne (heheh) så ställde jag mig upp och satte på mig mina mjukisbyxor och min hoodie och drog sen handen genom mitt hår några gånger så att det såg bra ut och sen gick jag in till toaletten för att borsta tänderna.

När jag var klar gick jag in i rummet igen för att se att hon fortfarande sov och sen gick jag nerför trappen. Jag möttes av Aaliyah och satt och klappade henne en stund innan jag gick mot dörren för att gå ut med henne. Hon blev genast glad och började hoppa runt mig medans jag satte på mig skorna. Jag log och satte på henne kopplet och drog sen på mig min jacka och drog handen genom håret en gång till och öppnade sen dörren och gick ut. När jag låst och försäkrat mig om att den var det också 101 gånger så började vi gå.

***

Jag låste upp dörren och vi gick in. Jag släppte Aaliyah och tog sen av mig skorna och gick in i köket och gav henne mat. Sen sprang jag upp för trappen för att kolla till Allison. När jag kom in i hennes rum sov hon fortfarande och jag log. Hon är så söt. Jag stängde försiktigt dörren och gick sen ner igen och satte mig på soffan och satte på tvn. Jag skulle ha gått till gymmet nu egentligen men jag vill inte lämna henne själv, så jag får göra det senare.

Efter ett tag kom Aaliyah in och hoppade upp i soffan och la sig bredvid mig. Hon la sig avlång på soffan med huvudet i mitt knä och jag klappade henne lugnt.

***

Efter några timmar kom Alli in i vardagsrummet. "Hi" sa jag och log mot henne. Då gick hon fram och satte sig snett i mitt knä och la sitt huvud mot mitt bröst och jag kramade om henne.

"I love you so much" sa hon och jag log. "I love you more" svarade jag tyst.

***

Vi gick in i huset igen och tog av oss ytterkläderna och släppte Aaliyah. Vi hade varit på promenad med henne efter att vi kom hem från gymmet och duschat och ätit middag oså. Det var mörkt ute nu.

Så fort jag tagit av mig jackan tog han tag i min hand och drog mig mot sig. Han log och kysste mig och jag log i kyssen. Han lyfte upp mig runt hans midja och började gå upp för trappen.

Vi började kyssas med tungan och han öppnade dörren till mitt rum och gick in. Vi la oss på sängen och fortsatte kyssas. Kyssarna blev mer slarviga och jag drog av hans tshirt. Han drog av min också och sen byxorna. Till sist tog vi av oss underkläderna.

Han drog ifrån kyssen och tittade på mig. "Are you sure?" Sa han och jag kysste honom som svar

.......................................................................

Okej förlåt men alltså att skriva "dirty" is not my thing. Jag är 15, men känner ändå att det är lite stelt att skriva om det hahah, hoppas ni har lite överseende med det😂❤️❤️❤️❤️❤️

My badboy 2 (REDIGERAS)Where stories live. Discover now