Del 47

2.5K 64 9
                                    

Två dagar senare

Jag vaknade av att Zach satte sig gränsle över mig. "Do you know what?" Sa han och kysste mig. "No" sa jag när vi dragit ifrån. "I've been watching you for twenty minutes now, and now we are almost late for school"

Jag knuffade genast bort honom och ställde mig upp. "What time is it?" Sa jag i panik och ställde mig upp och gick fram till min väska och drog ut ett par jeans som jag satte på mig och sen drog jag av min tröja och satte på en bh och började leta efter en tröja att ha på mig.

"8.49" sa han och jag blev ännu mer stressad.

"I don't know what to wear" sa jag stressat och satte mig ner på knäna men stod ändå halvt upp om ni förstår (troligen inte) och fortsatte dra upp kläder ur väskan. Tillslut tog jag bara en svart hoodie och satte på mig den och sen ställde jag mig upp och borstade snabbt håret.

Han var helt klar själv, så han hade ju faktiskt kunna väckt mig. Jag stannade upp en stund och tittade på honom. Jävlar vad snygg han var? Han hade svarta jeans med hål i knäna, av någon anledningen en svart bomberjacka på sig inomhus och sen en typ lite ljusrosa hoodie med luvan uppe.

"I know I'm hot babe, but come on" sa han och jag tittade upp på honom. "I need to pee" konstaterade jag och han flinade och sen följde han med mig in och borstade sina tänder.

När jag var klar gick jag fram och knuffade bort honom så jag kunde tvätta händerna. Jag blev genast bortknuffad igen och han skjölde sin mun.

Jag knuffade återigen bort honom och då gick han till handduken och sen när han var klar kom han fram till mig. "You know..." började han det med och hans arm slingrade sig runt min midja. Han tittade på mig på detdär sättet nivet.

"I saw a really hot girl yesterday" sa han med ett retsamt flin och jag kunde inte låta bli att skratta medans jag slet mig ur hans grepp och han skrattandes gick ut ur toaletten. Först då insåg jag att det var lördag igår, och jag var den ändå tjejen Zach såg igår, vilket fick mig att le. Det här fick mig också att inse att om det var lördag igår så är det söndag idag, alltså inte skola.

Jag borstade klart tänderna och gick sen ut. "It's sunday today you idiot" sa jag medans jag gick in i hans rum. "I know, but you're so easy to fool, it's actually 11 am" sa han och jag suckade och tittade på honom. Här har man alltså stressat ihjäl sig i onödan.

"You're annoying" sa jag och han sträckte ut sig på sängen med ett flin. "Aint I" sa han och då la jag mig ner på hans soffa som var på andra sidan rummet.

"We are going swimming today" sa han och jag vände blicken mot honom. "No we're not" sa jag och tittade tillbaka upp i taket.

"Yes we are" sa han. "I can't anyways, I don't have a bikini" sa jag och satte mig upp och tittade på honom.

"That's why I bought you one" sa han och ställde sig upp och gick fram till en påse och kastade den till mig. Jag tittade på honom och tog sen upp bikinin i påsen. Det var en svart bikini med typ gulddetaljer. Den var jättefin, synd bara att den inte kommer användas.

"Thank you, but I can't" sa jag och han log. "Of course you can, just trust me" sa han och jag tvekade en stund.

"What's the worst thing that can happen?" Sa han och en väldigt lång lista med olika saker kom upp i mitt huvud. "Okay, don't answer that" sa han och flinade lite.

"But come on" sa han och då kom plötsligt tanken om att se honom i badbyxor upp i huvudet. "Okay, we'll do it" sa jag och han log stort. "Great"

***

Vi klev ur bilen och jag fick lust att sätta mig i den igen. Han kom snabbt fram och tog tag i min hand och började gå.

Vi gick ut i sanden och han började gå mot en plats som skulle vara nära bryggan. Det var inte så många här.

När han hittade en bra plats la han ner sin handduk och la våra saker på den. Vi hade badkläderna under så vi tog av oss kläderna och jag blev mer och mer nervös. Jag kan ju inte ens simma?

"I'll teach you, but today we should just start with actually going in the water" sa han. Jag ifrågasatte inte ens hur han visste vad jag tänkte utan nickade bara.

Han började gå fram mot vattnet och när han märkte att jag inte följde efter vände han sig om. Han gick fram till mig igen och tittad mig rakt in i ögonen.

"If I thought for a second that this wasn't for your best then I'd never be so pushy about you doing it" sa han och jag nickade sakta.

Han böjde sig fram och kysste mig mjukt på läpparna. "Let's do it" sa han sen och log.

................................................................

Det här kan vara det tråkigaste kapitlet jag skrivit påriktigt, men jag tror faktiskt att nästa kommer bli bättre så ha lite tålamod med mig hahah, det kommer hända lite mer saker jag lovar ❤❤ läs btw det jag skrev i samtalstrådsgrejen eller vad det heter, orkar ej skriva om allt hahah ❤❤❤❤

My badboy 2 (REDIGERAS)Where stories live. Discover now