Del 33

4.1K 71 9
                                    



Allisons perspektiv

"Allison I'm so sorry I didn't trust you, I shouldv'e known you didn't do it, please forgive me" Jag vände mig mot snögubben och backade ifrån lite för att se hela. Jag la huvudet på sne och log. Den ska heta Olof, som snögubben i frost.

Jag tittade tillbaka på Zach. "I don't have anything to forgive you for" sa jag och då skakade han på huvudet. "Nooo please, atleast be mad, you're just making me feel more.....assholeish, by just being cool with everything, you have all the rights to be mad I'll fully unde...." jag gick fram till honom och avbröt hans mening genom att kyssa honom.

Han lyfte upp mig runt hans midja och det var som att jag fick massor av energi från ingenstans. Allt kändes bara så jävla bra.

Zachs perspektiv

Det var som att alla negativa känslor jag känt på senaste försvann. Hon drog ifrån och hoppade ner och gick fram till sin snögubbe och slog ut armarna mot den. "His name is Olof" sa hon och log stort vilket fick mig att le stort också. "You're amazing" sa jag och mitt leende försvann. Känns det bekant? Ryan... Och på tal om honom, försökte han kyssa Allison. Och sen ljög om att hon gick med på det också?

Jag spände mina käkar och Alli la huvudet på sne och log. "You need to stop fighting with him, it's not good for your bodies, one day one of you are going to get really hurt" sa hon och kastade sen innan jag hann reagera en snöboll i mitt ansikte och började skratta. Jag kastade tillbaka en, men inte lika hårt såklart.

"I'm still gonna beat his ass though" sa jag medans vi sprang runt och kastade snöbollar på varandra. Hon brydde sig inte ens om att svara, hon visste att hon inte skulle kunna säga något som får mig att ändra mig.

***

Nästa dag

Allisons perspektiv

Jag gick in i skolan och fick äcklade blickar som vanligt ända sen Ryan-grejen. Jag log bara överdrivet stort tillbaka och fortsatte gå. "She's so weird, like why is she so happy" hörde jag någon säga och stannade upp och log ännu större och vände mig om mot den som sagt det som också hade kollat på mig.

"You know what?" Sa jag och hon tittade runt lite med ett flin och sen tillbaka på mig och ryckte lätt på axlarna.

Jag log lite och tittade på henne. "You have beautiful eyes" sa jag då hennes ögon faktiskt var jättefina. De var typ gröna och lite orangea mitt i ögat.

Hon såg lite förvånad ut och kollade sen lite skamset ner i golvet. "I'm sorry..." sa hon och jag log lite. "Don't be" svarade jag och fortsatte sen gå förbi alla.

"No one believes that, you know!! There's no way you're actually that happy" ropade en kille och jag log bara lite för mig själv och fortsatte gå. "Watch me" svarade jag och det sista eleverna jag fick se innan jag gick in i en annan korridor hade nu leenden på läpparna. Jag flinade lite och öppnade sen dörrarna till andra korridoren.

Zachs perspektiv

Jag öppnade dörren till skolan och såg direkt Allison gå en bit längre fram. Ingen märkte att jag kommit då de stod med blickarna fästa på henne. De flesta log. Hon öppnade dörrarna till andra korridoren och gick ut och det var först då några märkte mig.

Då försvann några leenden. "Back to reality, she did cheat on him" hörde jag någon säga. "It's hard to not like her though" svarade en person och jag log lite. "It is" svarade jag och alla blickar vändes mot mig. "It really is" mumlade jag och fortsatte flinandes gå åt samma håll som henne.

My badboy 2 (REDIGERAS)Where stories live. Discover now