"I'll help you" sa jag uppmuntrande och då blängde han på mig. "I'm one year older than you, we don't have the same math" sa han och då var det min tur att blänga på honom. "Well you can't just not do it, let me see" sa jag och han gav mig pappret med uppgifterna på.
"Are you serious? Zach seriously how did you even make it into this school?" Sa jag och då tittade han bort och vände sig sen om och började hålla på med något annat och ryckte på axlarna. Jag höjde ögonbrynen och gick runt så att jag stod framför honom. "Zach" sa jag och då tittade han upp på mig och flinade.
"I didn't" sa han och jag rynkade ögonbrynen. "What do you mean you didn't" sa jag och då suckade han men flinade sen igen. "This dude did, I don't even remember his name, he just made my homeworks and I always sat by him when we had a test and now, you know uuuhm what's his name, Grayson right, he does it"
Då blev jag faktiskt arg. "I really want to punch you in the face right now...How can you be so stupid, I can't believe you?! First of all that's really assholeish to those guys and second of all HOW CAN YOU BE SO STUPID you are given this chance to get education and what do you do?! It's not something to take for granted like AAAAARGH what the hell were you thinking? I'm so mad at you right now I can't even..." jag tog ett djupt andetag och suckade sen argt och tittade på honom. Tror ni inte att han fortfarande flinar?
"It's not funny" muttrade jag surt och då log han stort och gick fram mot mig och skulle kyssa mig men jag vek undan. "I'm actually really pissed at you for ruining your future just so you know" sa jag och satte mig i hans säng och lutade mig mot väggen.
"I love you" sa han och då blängde jag på honom. "I love you" härmade jag honom surt vilket fick honom att le så att hans tänder syntes. "You need to say it back" sa han och flinade men jag skakade på huvudet. "I don't. Atleast not now anyways, come back tomorrow" sa jag och då skrattade han till och kom fram sängen och tog tag i mina ben och drog dem emot sig så att jag låg i en liggande ställning.
"Stop" sa jag surt och då flinade han och satte sig gränsle över mig. Han la sina händer på mina sidor och hans beröring gjorde mig helt varm. "Say it" sa han med ett flin men jag skakade på huvudet. Då böjde han sig fram och kysste mig på halsen och uppåt mot munnen. Jag bet mig i läppen och han lutade sig tillbaka. "You have to say it" sa han men jag skakade fortfarande på huvudet. "No, I'm mad at you" sa jag och då skrattade han.
"So you don't love me" konstaterade han och jag nickade instämmande "exactly" sa jag och då böjde han sig fram så att han var väldigt nära och bet sig i läppen och log sitt finaste leende och tittade på mig på detdär sättet igen. Jag tittade in i hans ögon och fick typ ont i hjärtat av att jag älskade honom så mycket. Det är helt sjukt. Han böjde sig fram den sista biten så att våra läppar möttes.
När han drog ifrån så la jag armarna runt hans midja och kramade om honom och då la han sig ner halvt på mig och kramade om mig också. Jag blundade och drog in hans doft. Då kom jag på kemiprovet. "I'm sorry" sa jag och ställde mig upp och gick fram och hämtade mina kemiböcker.
...........................................................................
Om du som läser dethär nu läser det innan skolan så vill jag bara meddela att det är fredag och på fredagar måste man vara glad!!! Sååååå VA JÄTTEGLAD IDAG (okej nu är det dock torsdag men imorn!!) OKEJ FÖR DET SNÖAR NU SÅ IDAG (återigen imorn typ eller aa😂) KOMMER BLI EN JÄTTEBRA DAG JAg känner det på mig!!!!! Alla måste ha en jättebra dag okej!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
My badboy 2 (REDIGERAS)
Teen Fiction(Uppföljare av my badboy) Allison Garcia är 16 år gammal och bor med sina föräldrar i ett hus i Florida. Hon ska precis börja gymnasiet, och stöter på 17-åriga Zachary, som lyckas gå den vanligtvis positiva och glada Allison på nerverna. Men ändå ä...