Del 27

2.8K 65 27
                                    

"Do you want to come in..?" Sa jag och han nickade. "Yeah sure" sa han och gick in och jag stängde dörren. Jag kollade på blommorna. "I'm just going to put these in water" sa jag och gick in i köket och han följde efter. "Nice house" "thank you" sa jag och flinade för mig själv medans jag fyllde en vas med vatten.

"Soo how are you doing?" Frågade han och jag vände mig om och log. "I'm great thank you, and you?" Sa jag och ställde blommorna på bordet och då nös jag. "Bless you" sa han och jag svarade med en till nysning. Sen började det typ klia i halsen och jag började hosta.

"Are you okay?" Sa han och kom fram och la en hand på min rygg. Jag tänkte på Zach. När han rör mig blir jag varm i hela kroppen, men nu, när Ryan rör mig, så har jag bara en hand på ryggen.

När jag tänkte på Zach kom jag också på att Ryan faktiskt var här utan att han visste det, och hade en hand på min rygg. Jag gick ifrån honom och gick istället fram till diskbänken och började tvätta händerna för att ha nått att göra.

Jag gillade inte att Ryan var här längre. Han har absolut inte gjort något eller så men det här var obekvämt och stelt. När jag vände mig om var han väldigt nära. "Ooouhkay, you know what I think you should leave, like thank you for the flowers, but I don't think Zach would be happy about you being here" sa jag medans jag slank förbi honom och började gå mot hallen.

"Why does it always have to be about Zach? He's not good for you, I know I can do so much better than him if you only give me a chance" jag tittade lite förvånat på honom. Varför sa han det där? Jag trodde bara att han ville bli min vän...

Sen blev jag också lite sur. "You should leave" sa jag och då tog han ett steg närmare mig. "Allison, I'm inlove with you" sa han och jag stelnade till. Vad sa han nyss?.... När jag öppnade munnen för att svara på det gick han snabbt fram och innan jag hann reagera så kysste han mig. Jag drog snabbt ifrån och slet mig hur hans grepp. "What the fuck did you do that for?" Sa jag argt och då tittade han på mig. "I just told you, I'm inlove with you, please just give me a chance" sa han och nu började jag faktiskt bli lite rädd för honom.

"Ryan just leave" sa jag och då tittade han uppgivet på mig en gång till innan han gick ut och då ringde jag direkt Zach och bad honom att komma då det skulle kännas säkrast, fast jag nämnde inte något om Ryan.

Jag gick in i köket och såg blommorna och tog dem och slängde dem i papperskorgen.

........................................,..............................

Glömde bort att jag skulle lägga ut det idag hahah men aaah hoppas alla hade en jättebra dag idag fööör det hade jaaaag❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

My badboy 2 (REDIGERAS)Where stories live. Discover now